پلمب شرکت تولید بیسکویت غیر بهداشتی در زرندیه/ کشف 20تن بیسکویت غیر بهداشتی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از پلمب یک شرکت تولید بیسکویت غیر بهداشتی و کشف 20 تن بیسکویت غیر بهداشتی در شهرستان زرندیه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار کیومرث عزیزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی ، ماموران انتظامی شهرستان زرندیه از فعالیت غیر بهداشتی یک شرکت تولید بیسکویت با خبر شدند.

وی افزود: با شناسایی این واحد تولیدی ، ماموران انتظامی شهرستان زرندیه و ماموران شبکه بهداشت در محل حاضر و تحقیقات میدانی برای بررسی عملکرد این شرکت تولیدی آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی گفت: در تحقیقات میدانی پلیس و ماموران شبکه بهداشت مشخص شد کارگران این شرکت علاوه بر استفاده از مواد اولیه نامرغوب و غیر بهداشتی پسماند های بیسکویت های تولیدی را دوباره به چرخه تولید وارد کرده و از این مواد نیز مجدد اقدام به تولید بیسکویت میکنند.

سردار عزیزی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این شرکت فاقد مجوز ، پروانه بهداشتی ، کارت بهداشت برای کارگران خط بهداشتی و عدم وجود مسئول فنی است .

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف 20 تن بیسکویت و پسماند بیسکویت غیر بهداشتی گفت: صاحب شرکت تولیدی دستگیر و این شرکت با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 990339

وب گردی

وب گردی