اساتیدی در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنید که متدین باشند

آیت‌الله صافی گلپایگانی به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی توصیه کرد اساتیدی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب می‌شوند افراد متدین باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان قم و دیدار با مراجع عظام تقلید، با آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در این دیدار با خیر مقدم به رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: امیدوارم تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) بتوانید در راهی که اسباب خوشنودی امام زمان(عج) می‌شود، انجام وظیفه کنید و به موضوع علم‌آموزی که در آیات و احادیث به آن تاکیده شده، کمک کنید و خداوند به شما توفیق بدهد که بتوانید راه علم و عمل را همانگونه که مدنظر است طی کنید.

این مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: وظیفه شما بسیار سنگین است و کاری که بر عهده دارید بسیار حائز اهمیت است، چرا که ارزشمندتر از علم نداریم و هر چه در این عرصه تلاش کنید باز هم کم است.

وی به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی توصیه کرد اساتیدی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب می‌شوند افراد متدین باشند تا موجب شود علم‌آموزی رونق بگیرد و دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اخلاق اسلامی و تقوای الهی شود.

این مفسر قرآن کریم گفت: ان‌شاءالله به نقطهای برسیم که در بین دانشگاه‌های جهان نمونه باشیم و دانشگاه‌های جهان علم روز را از ما بیاموزند و هرچه جنبه‌های اخلاق، دین و تقوا بیشتر شود اسباب سربلندی ما خواهد شد.

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این دیدار گفت: توفیقی بود در ایام رحلت حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) و روز وحدت حوزه و دانشگاه سفری به شهر مقدس قم داشته باشیم و خدمت مراجع عظام تقلید و علما برسیم تا کسب فیض کنیم تا اقداماتی که در پیش داریم با دعای خیر شما مثمرثمر باشد.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از یک میلیون و 300 هزار دانشجو و 700 مدرسه سما دارد که ظرفیت بی‌نظیری است و در کشورهای منطقه فعال است. باید به مسائل فرهنگی دقت داشته باشیم و در موضوعات علمی نیز ان‌شاءالله کیفیت را آنگونه که باید ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 990374

وب گردی

وب گردی