پژوهش ضامن توسعه پایدار کشور است

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: در واقع پژوهش یکی از محورهای مهم و ضامن پیشرفت و توسعه پایدار هر کشور بوده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر، مراسم اختتامیه هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر، با حضور اساتید، دانشجویان و دانش آموزان شهرستان رامسر در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، علیرضا یکرنگی معاون علمی (آموزشی پژوهشی) واحد رامسر ضمن قدردانی و تشکر از برگزار کنندگان برنامه های هفته پژوهش در دانشگاه گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به منظور گسترش فرهنگ پژوهشی و ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، 25 آذر ماه به عنوان روز پژوهش نامگذاری شد.
یکرنگی افزود: در دنیای امروز دانایی یکی از شاخص های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه محسوب می شود. سنجش و ارزیابی سطح دانایی به میزان تولید و مصرف اطلاعات و گسترش دانایی به دسترسی سریع و آسان به منابع علمی موثق وابسته است.
معاون علمی واحد رامسر در خصوص اهمیت پژوهش تشریح کرد: در واقع پژوهش یکی از محورهای مهم به شمار می رود که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار هر کشور بوده است و اگر پژوهش انجام نشود دانش بشری افزایش نخواهد یافت و امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود.
در این مراسم از دکتر هامون پورمیرزاآقا و دکتر حبیب رمضان نژاد به عنوان پژوهشگران برتر سال 1397 دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، مراسم اختتامیه هفته پژوهش با برگزاری مسابقه شاد و مهیج بین کارکنان و اعضای هیأت علمی و همچنین تقدیر و اهدا جوایز به گروه های برتر شرکت کننده در مسابقه ساخت گروهی دیوار آجری همراه بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 990430

وب گردی

وب گردی