160 دانشگاه به طرح پیشنهادی شرکت‌های خصوصی پاسخ داده اند

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در زمینه آخرین آمار طرح پیشنهادی ارائه شده توسط شرکت ها و میزان پاسخگویی دانشگاه‌ها، گفت: حدود 170 آر اف پی توسط شرکت ها ارائه شده است و در مقابل 160 دانشگاه پاسخ داده اند.

دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در زمینه ساماندهی پژوهش های دانشگاه‌ها گفت: باید به حوزه ساماندهی پژوهش ها در قالب بند «ط» نگریست، به عنوان مثال اگر نگاهی به بند «ط» تبصره 9 بیندازید، این بند دارای سامانه‌ای کامل است و در آن اعلام می شود شرکت ها و واحدهایی که دارای تقاضا هستند، چه نیازهایی دارند.

وی ادامه داد: براساس بند ط تبصره 9، باید اولویت های شرکت‌ها و واحدها در ابتدا مشخص و در قالب آر اف پی (Request for Proposal به معنای درخواست طرح پیشنهادی) ارائه شود، درمقابل دانشگاه ها نیز نسبت به رفع تقاضای آن ها اقدام می کنند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در زمینه آخرین آمار طرح پیشنهادی ارائه شده توسط شرکت ها و میزان پاسخگویی دانشگاه‌ها گفت: تا جایی که من اطلاع دارم حدود 170 آر اف پی توسط شرکت ها ارائه شده است و در مقابل 160 دانشگاه پاسخ داده اند،‌ در این میان برخی از این اقدامات منجر به انعقاد قرار داد شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 990484

وب گردی

وب گردی