پژوهش و نوآوری در حوزه زیست‌فناوری مدیریت می‌شود

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی با هدف بهبود مدیریت منابع، افزایش بهره وری و جلوگیری از موازی کاری، اقدام به مدیریت پژوهش و نوآوری در حوزه زیست‌فناوری کرده است.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف جلوگیری از موازی کاری در امور پژوهشی، اقدام به اجرای طرح تقسیم کار ملی زیست فناوری کرده است که این طرح، باعث بهبود مدیریت منابع و افزایش بهره وری طرح های پژوهشی می شود.

طرح تقسیم کار ملی زیست فناوری با هدف هماهنگ سازی و افزایش بهره وری از ظرفیت های زیستی کشور و تعیین اولویت های تحقیقاتی انجام شده است. ستاد توسعه زیست فناوری که برابر اسناد جاری، حمایت، هدایت و هماهنگی موسسات و مراکز فعال و مرتبط با زیست فناوری را بر عهده دارد در نظر دارد با اهتمام ظرفیت های فکری نسبت به تهیه اطلس ظرفیت های علمی و فناورانه حوزه زیست فناوری در کشور اقدام کند تا با مدیریت بسامان و پیگیری ماموریت محوری در هر واحد علمی، بر یک عرصه اولویت دار اختصاصی و با هدف عمق بخشی به تسلط دانشی و تحقق نیاز کاربردی کشور امکان حمایت های هدفمند اعتباری را فراهم کند.

همچنین ستاد، پژوهش ها و تجربیات موفق در ایران و جهان با استفاده از زیست فناوری را نیز جمع آوری کرده و از این تجربیات برای اجرای طرح های مورد نظر برای توسعه زیست فناوری استفاده می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990507

وب گردی

وب گردی