دوره مقدماتی خبرنگاری در باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران برگزار شد

دوره مقدماتی خبرنگاری در تاریخ 29 آذرماه سال جاری در باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز) برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این دوره یک روزه با حضور 14 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد و در آن دکتر رضا واعظی مدیر عامل خبرگزاری ایسکانیوز به بیان مهم ترین ابزار برای کار رسانه ای پرداخت.

دکتر واعظی در این جلسه مهم ترین ابزار برای کار رسانه ای را سواد رسانه ای دانست و 4 مولفه مهم را در این زمینه بیان کرد. وی در پایان به دانشجویان توصیه کرد که برای موفقیت در عرصه خبر و خبرگزاری سطح توانایی علمی خود را بالا برده و همچنین قدرت تمرکز خود را قوی کنند.

در این دوره اساتید حوزه خبرنگاری به بیان اصول و قوانین خبری اشاره کردند، دکتر رضا واعظی مدیر مسؤل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران و خبرگزاری ایسکانیوز در حوزه تحلیل و تفسیر خبر، دکتر امین طیب طاهر دبیر سرویس سیاسی خبر 21 شبکه یک سیما در حوزه خبر و محسن جندقی روزنامه نگار روزنامه وطن امروز در حوزه تیتر، به بیان روش ها و راهکارهای صحیح در حوزه تحلیل و نوشتار خبر پرداختند.

هدف از این دوره ارتقای توان مهارتی دانشجویان با تکنیک های تنظیم خبر، خبرگزاری، نگارش تیتر خبر و تحلیل و بررسی خبر بود.در پایان به شرکت کنندگان گواهی دوره مفدماتی اعطا شد، قرار است پس از پایان دوره تکمیلی، ضمن اعطای گوامی کامل دوره، به شرکت کنندگان کارت خبرنگاری افتخاری ایسکانیوز اعطا شود.

دانشجویان دانشگاه آزاد انزلی بعد از شرکت در کلاس مقدماتی تیتر نویسی در ساختمان ایسکانیوز توانستند توانایی خود را در تیتر نویسی به اجرا بگذارند، در پایان آقای امیر وطن دوست موفق به دریافت جایزه نقدی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 990555

وب گردی

وب گردی