تجلیل از تهران پژوهان پنجمین جشنواره پژوهشی جایزه تهران؛ فردا در کاخ گلستان

پنجمین جشنواره پژوهشی جایزه تهران با هدف تجلیل و تقدیر از تهران پژوهان فردا دوشنبه سوم دی ماه در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، مهرشاد کاظمی دبیر جشنواره پنجمین جایزه تهران گفت: این مراسم از ساعت 15 با حضور استادان، تهران پژوهان، اهالی فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه، شهردار تهران، رییس شورای اسلامی شهر تهران، استاندار تهران و دیگر مسئولین برگزار خواهد شد.

کاظمی با بیان این که در این مراسم 17 پژوهشگر برتر تهران جایزه این دوره از جشنواره را دریافت می کنند؛ افزود: در این جشنواره به پیشکسوت ،پژوهشگر ، مؤلف ، خبرنگار ،عکاس ،کارگردان و تهیه کننده فیلم ،فعال مکحیط زیست ، فعال میراث و گردشگری ، مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی ،ناشر فعال و ...برتر که در موضوع تهران فعالیت داشتند ؛جایزه پژوهشی تهران اهدا می شود.

او خاطر نشان کرد: همچنین مراسم دیگری جهت تجلیل از نفرات برگزیده مسابقه عکس جایزه تهران همراه با رونمایی از کتاب عکس و نمایش آثار منتخب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش بخش عکاسی این جشنواره که امسال پنجمین سال خود را گذراند؛ با هدف مستند سازی و نمایش هویت تهران در قاب تصویر، تقویت نگاه هنرمندان نسبت به شهر و اقلیم، دعوت به دوباره دیدن تهران و بازتاب آن یه شکل متفاوت و روایت تصویری از تهران مدرن و تهران قدیم با همکاری مرکز فرهنگی هنری دارالفنون، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان زیبا سازی شهر تهران و شهرداری منطقه 11 برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 990632

وب گردی

وب گردی