همایشی برای خروج صنعت پلاستیک از بحران

همایش «خروج صنعت پلاستیک از بحران، بررسی و معرفی فرصت‌های رشد و نوآوری» با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی در تاریخ 10 دی‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، در راستای شناسایی و رفع موانع توسعه بنگاه‌های صنایع پلاستیک و افزایش نرخ بازده سرمایه و توان رقابت‌پذیری، همایش «خروج صنعت پلاستیک از بحران، بررسی و معرفی فرصت‌های رشد و نوآوری» به همت انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران و با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی 10 دی‌ماه 1397 در محل سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

محورهای همایش همایش «خروج صنعت پلاستیک از بحران، بررسی و معرفی فرصت‌های رشد و نوآوری» شامل چشم‌انداز آینده صنعت پلاستیک در ایران و جهان، تبدیل تهدیدها به فرصت به کمک نوآوری، نقطه شروع نوآوری در شرکت‌ها، نمونه‌های موفق نوآوری در صنعت پلاستیک ایران، آشنایی با استارتاپ‎ها و مدل‌های کسب‌وکار جدید حوزه پلاستیک است.

براساس برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این رویداد، پنل‎های تخصصی نوآوری، اهمیت یا ضرورت؛ آینده صنعت پلاستیک در ایران و جهان؛ تولید مبتنی بر نوآوری؛ نوآوری در مدل کسب‌وکار؛ نوآوری در مسیر صادرات در این همایش برگزار می‌شود.

از کلیه مدیران ارشد بنگاه‌های فعال در صنعت پلاستیک کشور دعوت به عمل می‌آید در این رویداد تخصصی شرکت کنند. علاقه‎مندان برای ثبت نام می‎توانند به http://edu.inpia.ir/product/2819.html مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990654

وب گردی

وب گردی