حجت الاسلام عباسی: زمینه‌های همکاری با دانشگاه آزاد‌اسلامی شناسایی می شود/ هدف ما هم‌افزایی در نظام آموزشی و پژوهشی است

رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه گفت: با توجه به صحبت هایی که در جلسه با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی انجام دادیم، براساس تفاهم نامه‌ای که امضا خواهد شد زمینه‌های همکاری شناسایی می شود.

حجت‌الاسلام علی عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص امضای تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت گسترده ای که هم دانشگاه آزاد اسلامی و هم ظرفیت بین المللی که جامعه المصطفی از آن بهره می برد، مذاکره برای همکاری مشترک انجام شد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های مشترک آموزش زبان فارسی به دانشجویانی که قصد پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی را دارند و با شبکه گسترده جامعه المصطفی در خارج از کشور برای جذب و پذیرش و آموزش های مشترک، همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام عباسی ادامه داد: همکاری در گسترش مداری آموزش عمومی دانشگاه آزاد اسلامی توسط دانش پژوهان و فارغ التحصیلان جامعه المصطفی در خارج از کشور جزو اهداف ما به حساب می آید. در زمینه های دیگری هم که این دو دانشگاه بزرگ از آن برخوردار هستند همکاری گسترده ای صورت خواهد گرفت.

رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه اظهار داشت: با توجه به صحبت هایی که در جلسه با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی انجام دادیم براساس تفاهم نامه ای که امضا خواهد شد زمینه های همکاری شناسایی می شود و طبق همان مفاد فعالیتمان را شکل خواهیم داد. در ذیل تمام موارد کارگروه های تخصصی شکل خواهند گرفت که این تفاهم را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: کمیته مشترکی تشکیل شده است و امیدوارم این کمیته در کوتاه ترین زمان این تفاهم نامه را آماده کرده تا به ثبت و امضا برسد.

حجت‌الاسلام علی عباسی در پایان تاکید کرد: هم‌افزایی در نظام آموزشی، پژوهشی داخلی و بین المللی از اهداف اصلی این تفاهم با دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 990664

وب گردی

وب گردی