بازپیرایی و اجرای دیواره فضای سبز  مسیل های منوچهری و جاجرود

شهردارمنطقه 13 با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی در دست اقدام فضای سبز از بازپیرایی و اجرای دیواره فضای سبز  مسیل های منوچهری و جاجرود خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده با اشاره به بازپیرایی و اجرای دیواره فضای سبز مسیل های منوچهری و جاجرود گفت: این طرح با نصب حدود 250 فلاور باکس در نرده های پل های عابر پیاده و درختکاری حاشیه های این دو مسیل اجرایی می شود.

وی در خصوص پروژه های عمرانی در دست اقدام فضای سبز منطقه افزود: در حال حاضر بازسازی موتورخانه های مخازن آب خام ناحیه چهار، تجهیز مخزن و چاه های آب خام بوستان مهربان، تجهیز و راه اندازی چاه بوستان زرتشت، تهیه و نصب انواع مبلمان پارکی و لوازم بازی کودکان ، انواع نرده های محافظ پارکی در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه به اهمیت فضای سبز در محیط شهری اشاره کرد و گفت : فضای سبز به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی جوامع مطرح بوده و در عین حال معیاری برای ارتقای کیفیت فضای زندگی محسوب می شوند ، از این رو توزیع و پراکنش متعادل آن در شهر اهمیتی بسیار دارد.

وی گفت: فضاهای سبزی که در درون بافت شهری قرار دارند، به مثابه جزیره های طبیعی در شهر ها عمل می کنند که گیاهان مهم ترین عنصر آنهاست و نمای شهری مناسبی را ایجاد می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990667

وب گردی

وب گردی