استفاده از اولین ربات خودکار در وزارت آموزش عربستان

کشور عربستان در راستای به‌روز‌رسانی بخش دولتی خود از اولین ربات کارمند که در اختیار وزارت آموزش این کشور قرار گرفته است، رو‌نمایی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه اسکای نیوز، در راستای تصمیم دولت عربستان برای به‌روز‌رسانی بخش دولتی این کشور اولین ربات کارمند خودکار در بخش دولتی عربستان دیروز یکشنبه به وزارت آموزش تحویل داده شد.

احمد العیسی وزیر آموزش عربستان کارت شناسایی کارمندی این ربات را به آن اهدا کرده و نام آن «تکنسین» است و کار خود را در سازمان آموزش های فنی و حرفه ای این کشور آغاز می کند.

هنگام اهدای کارت توسط العیسی جلوی دوبین‌ها این ربات که در ارائه خدمت به مراجعان و برخی فعالیت های دیگر شرکت خواهد کرد به وزیر آموزش عربستان اطمینان داد که کارمندی نمونه باشد.

این ربات در ارائه خدمت به مراجعه کنندگان از طریق دستگاه ارزیابی الکترونیکی و ارسال پیام های مختلف به بازدید کنندگان از نمایشگاه ها و همچنین در سازمان آموزش های فنی و حرفه ای فعالیت می‌کند.

احمد بن فهد الفهید رئیس سازمان آموزش های فنی و حرفه ای عربستان گفت: این ربات در سی و سومین جشن جنادریه شرکت کرده و به بازدید کنندگان خوش آمد گفته و نظرات آنان را جمع آوری می کند.

اعطای کارت شناسایی کارمندی به این ربات در نشست دوم شورای اداری سازمان آموزش های فنی و حرفه ای این کشور در ریاض انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 990690

وب گردی

وب گردی