به روز رسانی جدید «ios» دسترسی کاربران به اینترنت را قطع کرد

کاربران گوشی های آیفون پس از به روز رسانی تلفن های همراه خود با برخی مشکلات مواجه شدند که از جمله آنها عدم اتصال گوشی های آنها به اینترنت بوده است و شرکت اپل قصد دارد با ارائه نسخه ای جدید از به روز رسانی، این مشکل را حل نماید.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه الجزیره، بسیاری از کاربران گوشی های تلفن همراه آیفون پس از به روز رسانی سیستم عامل گوشی خود با مشکلاتی جدید مواجه شده اند.

بسیاری از کاربران گوشی های آیفون پس از آنکه سیستم عامل گوشی خود را به نسخه 12.1.2 ارتقا دادند نسبت به بروز مشکلاتی چون خدمات داده تلفن همراه که به کاربر اجازه دسترسی به اینترنت را می دهد و حتی مشکلاتی در اتصال به شبکه وای فای شکایت کرده اند.

این کاربران از طریق شبکه های اجتماعی نسبت به قطع خدمات داده دستگاه های‌شان پس از به‌روز رسانی سیستم عامل آیفون به نسخه 12.1.2 ابراز نارضایتی کرده اند.

این شکایت ها از نقاط مختلف جهان مانند آمریکای شمالی و جنوبی و همچنین اروپا و آسیا اعلام شد است؛ اما ظاهراً آمریکا بیش از دیگر نقاط با این مشکل مواجه شده است چرا که کاربران زیادی در آمریکا از طریق توییتر نسبت به این مسئله اعلام نارضایتی و عصبانیت کرده اند.

یک کاربر از نیویورک با تمسخر شرکت اپل از هدیه این شرکت در آستانه سال نو میلادی تشکر کرده و اظهار داشته هم اکنون به دلیل به روز رسانی شدن سیستم عامل آی او اس، گوشی تلفن همراه وی به اینترنت وصل نمی شود و از این شرکت خواسته این مشکل را سریعاً حل نماید، این کاربر گوشی آیفون تاکید کرد با وجود این مشکل دیگر نمی تواند با خانواده خود ارتباط برقرار نماید.

اما شرکت اپل هنوز هیچ واکنش رسمی نسبت به این اتفاق انجام نداده و تنها در حساب توییتری این شرکت از کاربران گوشی های آیفون خواسته شده دستگاه های خود را مجدداً راه اندازی نموده و تنظیمات آن را به روز رسانی نمایند که البته از پاسخ کاربران مشخص می شود که این راه حل نیز نتوانسته مشکل آنان را حل نماید.

شرکت اپل قصد دارد برای حل این مشکل نسخه آزمایشی آی او اس 12.1.3 را عرضه کند اما هنوز زمان ارائه به روز رسانی جدید مشخص نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 990705

وب گردی

وب گردی