سرپرست جدید دانشکده شیمی و علوم پایه واحد تهران شمال منصوب شد

با ابلاغ رسمی دکتر حمیدرضا خالدی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، از خدمات دکتر پیروز درخشی در زمان تصدی مسئولیت دانشکده شیمی تقدیر و دکتر حسن کبیری فرد به سمت سرپرست دانشکده های شیمی و علوم پایه این واحد دانشگاهی منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، روز گذشته و در حاشیه بیست و سومین جلسه هیات رئیسه این واحد، آیین تکریم و معارفه سرپرستان سابق و جدید دانشکده شیمی و علوم پایه برگزار شد.

در این جلسه، دکتر حمید رضا خالدی، رئیس واحد دانشگاهی تهران شمال برند سازی دانشکده ها و پرداختن به فن آوری های نوین را یکی از راه های توسعه و ارتقای فعالیت های دانشکده شیمی در حوزه صنایع تبدیلی برشمرد و توصیه های لازم را به سرپرست جدید دانشکده شیمی برای تحقق این موضوعات با هدف توسعه فعالیت ها و جذب دانشجو بیان کرد.

لازم به ذکر است دکتر کبیری فرد دوم دی ماه در دانشکده شیمی با حضور معاونین آموزشی، پژوهشی، اداری مالی واحد، مدیرکل حوزه ریاست، معاون دانشکده شیمی، معاون دانشکده علوم پایه، مدیران گروه های آموزشی و جمعی از روسای ادارات دانشکده های شیمی و علوم پایه معارفه شده و رسما فعالیت کاری خود را آغاز کرد.

کبیری فرد دارای مدرک دکتری تخصصی در رشته شیمی آلی با مرتبه علمی استادیاری است. وی از سال 1381 تا 1385 مدیریت پژوهش و مسئولیت اداره آزمایشگاههای دانشکده شیمی و از سال 1388 تا 1394 سرپرستی دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده علوم و فنون دریایی این واحد دانشگاهی را عهده دار بوده است.

کد خبر: 990710

وب گردی

وب گردی