قاتل خاموش جان دو جوان را گرفت+عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ دو مرد جوان در اثر گازگرفتگی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، جلال ملکی گفت:ساعت ۲۳:۳۳ شب گذشته حادثه گازگر فتگی در یک واحد مسکونی در شهرک کاروان خیابان انیسی، خیابان کریمی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی گزارش شد که بلافاصله ایستگاه ۷۸ اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه در یک واحد حدوداً 70 متری گازگرفتگی رخ داده است؛ پیش از رسیدن آتش‌نشانان یکی از بستگان از عدم پاسخگویی اعضای منزل نگران شده و پس از ورود به منزل به سرعت با سامانه 125 تماس گرفته بود.

ملکی گفت:با ورود آتش نشانان به خانه با پیکر دو جوان ۲۰ ساله و ۲۵ ساله روبه رو شدند که طبق معاینات اولیه مشخص شد به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه علت اصلی مرگ این دو جوان توسط سازمان پزشکی قانونی مشخص می‌شود افزود: طبق بررسی‌های دقیق کارشناسان آتش نشانی نداشتن کلاهک اچ در پشت بام و عدم استفاده از دود کش مناسب، روشن بودن طولانی مدت آب گرم کن و بخاری و همچنین بسته بدودن در و پنجره می تواند احتمال اصلی این حادثه دلخراش باشد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای سرد سال بسیاری از شهروندان، شعله وسایل گرمایشی مخصوصاً بخاری را زیاد کرده و حتی از اجاقهای خوراک‌پزی که مناسب محیط‌های بسته نیست، استفاده می‌کنند در صورتی که افزایش شعله باعث کاهش اکسیژن در محل می‌شود.

وی گفت: در صورت استفاده از وسایل گرمایشی شعله‌دار، باید مسیر مناسبی برای ورود هوا در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 990714

وب گردی

وب گردی