رهایی جوان کرمانشاهی  از چوبه‌ دار با رضایت خانواده مقتول

 رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه از رهایی جوانی از چوبه‌ دار در ستاد تالیف قلوب و شعب سازش در قتل خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، تجری رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: با توجه به گزارش اولیه از پاسگاه انتظامی دورد فرامان شهرستان کرمانشاه در سال ۹۲ با توجه به وقوع یک نزاع دسته جمعی بین اهالی روستایی تعدادی مجروح و شخصی با عنوان ک. ق. براثر شدت جراحات وارده به قتل می‌رسد.

وی گفت: براثر این درگیری فردی با هویت ق. ر. ۳۸ ساله متواری و بعد از گذشت دو ماه در مشهد دستگیر و تحویل مراجع ذی‌ربط می‌شود.

رئیس شورا‌های حل اختلاف کرمانشاه افزود: در سوم بهمن 96 پرونده پس از صدور احکام مربوطه و طی مراحل قانونی توسط شعبه چهارم اجرای احکام به شورای حل اختلاف ارسال و در ستاد تالیف قلوب ثبت و تلاش اعضا و دبیران این مجموعه جهت صلح و سازش و ورود به این پرونده آغاز شد.

تجری ادامه داد: با تلاش شبانه روزی همکاران شورای حل اختلاف و معتمدین، این مجموعه موفق شدند در آذر ماه سال جاری رضایت بی قید و شرط خانواده مقتول را در یکی از دفتر خانه‌های شهرستان کرمانشاه ثبت و اعلام کنند.

تجری ادامه داد: با استعانت از خداوند منان و زحمت اعضای ستاد تالیف قلوب، سازش بین دو طایفه انجام و امنیت و آرامش بین اهالی آن روستا برقرار شد.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 990736

وب گردی

وب گردی