برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرجویان استاد بهزاد شیشه‌گران دردانشگاه تهران + عکس

نمایشگاه نقاشی هنرجویان استاد بهزاد شیشه‌گران با عنوان «قلمه» و با موضوع درخت در نگارخانه «دانشجو» دانشگاه تهران افتتاح می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نمایشگاه نقاشی هنرجویان استاد بهزاد شیشه‌گران با عنوان «قلمه» و با موضوع درخت، شنبه 8 دی 1397، ساعت 16 در نگارخانه «دانشجو» دانشگاه تهران واقع در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران افتتاح می شود.

این نمایشگاه شامل 56 اثر با تکنیک های مختلف از 9 هنرجو بهزاد شیشه‌گران است. موضوع پروژه «درخت» بوده و این 9 هنرجو برای اولین بار است که به موضوع درخت پرداخته اند و بین 25 تا 50 جلسه سه ساعته این پروژه را پیش برده اند.

این پروژه نمایشگاهی با رویکردی کار شده که هنرجویان هیچ کدام شبیه هم کار نکنند و هیچ کدام هم شبیه به تکنیک آثار بهزاد شیشه‌گران عمل نکنند و برای به نتیجه رساندن این هدف در رنگ، تکنیک، ابزار و ابعاد کاملا آزاد بوده اند.

مهناز ابویی، هادی بابارحیمی، منیره بابایی، مارال تجربه کار، مهرنوش ستوده فومنی، گلنوش ستوده فومنی، الهام حسنی نژاد، آذین ولی زاده و لیلا هاشمی، هنرجویانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

گفتنی است، نگارخانه دانشجو حدود یک سال است که آغاز به کار کرده و رویکردی هنرجومحور با هدایت اساتید مطرح کشور دارد. بهزاد شیشه‌گران متولد 14 دی 1331 تهران، دیپلم نقاشی از هنرستان هنرهای زیبا و کارشناس گرافیک از دانشگاه هنر است. وی برپایی 25 نمایشگاه انفرادی، برپایی بیش از 160 نمایشگاه گروهی و جایزه برنده اولین بی‌ینال نقاشان کشور را در کارنامه هنری خود دارد. او از سال 1354 تا کنون تدریس طراحی، نقاشی و گرافیک می کند و مؤلف کتاب یکصد پرتره از سیمای پهلوان تختی آثار طراحی، نقاشی و گرافیک در دو جلد است.

علاقه مندان برای دیدن آثار این نمایشگاه می توانند تا 20 دی همه روزه غیر از جمعه ها از ساعت 9 تا 17 به نگارخانه دانشجو به نشانی خیابان 16 آذر، پایین تر از خیابان ادوارد براون، شماره 16، باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990737

وب گردی

وب گردی