کلینیک تخصصی دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد اصفهان راه اندازی شد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان از راه‌اندازی کلینیک تخصصی دندان‌پزشکی خاتم‌الانبیاء(ص) در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اصفهان، آرش قدوسی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با اعلام این خبر گفت: به‌منظور توسعه خدمات آموزش درمانی دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)، کلینیک تخصصی دندان‌پزشکی خاتم‌الانبیاء(ص) با همکاری خیر اصفهانی، به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با همکاری حاج محمود پاکروان خیر و نیکوکار اصفهانی و حمایت‌های احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، ساختمانی مجهز به‌منظور راه‌اندازی کلینیک دندان‌پزشکی و با هدف گسترش فعالیت‌های آموزشی درمانی به دندان‌پزشکی این واحد دانشگاهی واگذار شد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) تصریح کرد: این ساختمان به مساحت تقریبی ۵۵۰ مترمربع و با کیفیت عالی در یکی از بهترین نقاط شهر اصفهان، به‌زودی خدمات درمانی خود را زیر نظر دانشکده دندان‌پزشکی به شهروندان اصفهانی آغاز خواهد کرد.

قدوسی با بیان اینکه تأسیس این کلینیک در کنار خدمات درمانی، اقدامی برای ارتقای کیفیت آموزش‌های بالینی به دانشجویان دوره‌های دستیاری خواهد بود، تأکید کرد: برخورداری از یک کلینیک تخصصی از الزامات آموزشی یک دانشکده دندان‌پزشکی است که این اقدام می‌تواند آرزوی دیرینه دانشکده دندان‌پزشکی واحد اصفهان را محقق کند.

وی عنوان کرد: دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با ۲۵ سال سابقه آموزشی و برخورداری از دوره‌های تخصصی دندان‌پزشکی و تربیت بیش از ۶۰۰ دانش‌آموخته در این رشته‌ها از دانشکده‌های دندان‌پزشکی مطرح و صاحب‌نام کشور بوده که امید است راه‌اندازی این کلینیک بتواند سطح علمی و آموزشی دانشکده را ارتقا بخشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 990767

وب گردی

وب گردی