سرمایه ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار گیرد

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدیران دانشگاهی با بهره گیری از ظرفیت های عظیم این دانشگاه به گونه ای عمل کنند تا این سرمایه ارزشمند در خدمت آرمان های انقلاب اسلامی قرار گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد کرمانشاه، دکتر رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای یک میلیون و 350 هزار دانشجو و 720 مدرسه سماست، اظهار داشت: مدیران دانشگاه آزاد اسلامی با بهره گیری از ظرفیت های عظیم این دانشگاه می توانند با برنامه ریزی های انقلابی و جهادی به گونه ای عمل کنند تا این سرمایه ارزشمند در خدمت آرمان های انقلاب اسلامی قرار گیرد.

وی با تأکید بر نقش و جایگاه فرهنگ در دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های مهم و اندیشه‌محور در دانشگاه، برنامه سند چشم انداز با راهبردهای دوازده گانه است که از محورهای اصلی آن دین محوری و آراستگی رفتاری است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در این راستا دوره های توانمندسازی و معرفت افزایی طراحی شده تا سیاست های کلان دانشگاه در دو سال آینده اجرایی شود و سرآمد این سیاست ها مسائل فرهنگی است.

دکتر نصیری جریان مومن و انقلابی در دانشگاه را از استوانه های مهم و محکم برشمرد و گفت: جریان مومن و انقلابی اعم از دانشجو، استاد و کارمند به عنوان پایگاه و حامیان انقلاب و دانشگاه در بستر فرهنگی، علمی و اجتماعی دارای اهمیت بوده و وظیفه مسئولان حمایت و توجه به این جریان انقلابی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 990768

وب گردی

وب گردی