پژوهش زمینه‌ساز رشد سرمایه‌های علمی و اخلاقی در جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج گفت: پژوهش، زمینه ساز رشد سرمایه های علمی، معنوی، فکری و اخلاقی در جامعه است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد کرج، مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، پژوهش را زمینه ساز رشد سرمایه های علمی، معنوی، فکری، فقهی و اخلاقی در جامعه برشمرد و گفت: پژوهش مولد علم است و اگرچه علم به خودی خود ارزشمند است؛ اما دانشی که مشکلات جامعه بشری را حل کند، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به سیاست ها و هدف گذاری های دانشگاه آزاد اسلامی در کشور و تبدیل هر واحد دانشگاهی به یک قطب علمی و فناوری، اظهار داشت: این نوع هدف گذاری نشان می دهد که دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال حل مسائل و مشکلات در سطح کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تولید علمی که خدمتگزار جامعه باشد را یک سرمایه علمی عنوان کرد و افزود: پژوهش سبب رشد سرمایه فکری انسان است و باعث می شود انسان‌های فهیم و آگاه در جامعه تربیت شوند.

وی همچنین ایجاد فضایی برای ارائه طرح ها و ایده های علمی و دانش بنیان دانشگاهی به صاحبان صنایع و تولیدکنندگان و رسیدن به تولید انبوه محصولات حاصل از پژوهش های علمی دانشگاهی را از دغدغه های مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز دانست و افزود: انتخاب دو طرح دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در استان البرز به عنوان طرح برتر و نیز درخشش محصولات پژوهشی این دانشگاه در نمایشگاه های مختلف کشور بیانگر این امر است که طرح های علمی ارائه شده توسط واحد کرج بسیار ارزشمند و جزو افتخارات استانی و ملی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 990771

وب گردی

وب گردی