آدم ربایان در اراک دستگیر شدند/رهایی پسر8 ساله افغانستانی

پسر بچه افغانستانی 8 ساله ای که از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان ربوده شده بود، در عملیات مشترک کارآگاهان پلیس استان های مرکزی و اصفهان، از دست ربایندگان نجات یافت.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌ در پی وقوع یک فقره آدم ربایی پسربچه 8 ساله تبعه افغانستان از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان، در روند تحقیقات پلیس سرنخ هایی از انتقال فرد ربوده شده در مکانی نامعلوم در شهرستان اراک به دست آمد.

وی افزود: با اعزام تیمی از کارآگاهان پلیس استان اصفهان به این استان، طی هماهنگی انجام شده با مراجع قضائی، تحقیقات تخصصی برای شناسایی مخفیگاه ربایندگان آغاز شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ربایندگان، مبلغ حدود 200 میلیون تومان را از خانواده فرد ربوده شده درخواست کرده بودند که سرانجام در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، در کمتر از 24 ساعت مخفیگاه آنان در یکی از محله های شهرستان اراک شناسایی شد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: در عملیات برنامه ریزی شده، 3 متهم اصلی پرونده و 5 نفر از افرادی که در اجرای این نقشه آدم ربایی با آنان همکاری داشتند، دستگیر شدند و پسر بچه 8 ساله نیز که در منزلی مسکونی نگهداری می شد، صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 990773

وب گردی

وب گردی