جاذبه های بی نظیر «میراث پارسی»

شش هزار کیلومتر مسیر ریلی کشور و جاذبه های گردشگری آن، حاصل مستندی به نام «میراث پارسی» است که طی سفری ده روزه با گردشگران بین المللی تهیه شده و راهی آنتن شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، مستند « میراث پارسی» ((Relics of Persia ، با گروهی از گردشگرانی که طی 10 روز بیش از 6000 کیلومتر مسیر ریلی کشور را با هدف آشنایی با جاذبه های گردشگری ایران در تهران، مشهد، کرمان، یزد، اصفهان، شیراز، شوش، اندیمشک و کاشان طی می کنند، همراه می شود و تاثیرات عمیق این تجربه فرهنگی و اجتماعی کم نظیر را بر گردشگران بین المللی به تصویر می کشد.
این مستند 75 دقیقه ای که محصول سال 2017- 2016 است، توسط محمد طیب کارگردانی شده است و واحد تولید شبکه پرس تی وی، آن را تهیه و تولید کرده است. در این مستند، علاوه بر نمایش جاذبه های گردشگری شهرهای مختلف ایران، وسیله این سفر که قطاری با امکانات بالای رفاهی است را سوژه تولید خود قرار داده است.
مستند «میراث پارسی» از فردا سه شنبه ساعت 8:30 در سه قسمت 25 دقیقه ای از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی پخش و 15:30 و 21:30 همان روز در دو نوبت بازپخش می شود.

کد خبر: 990786

وب گردی

وب گردی