پیام تسلیت دبیر شورای نگهبان به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی

آیت الله جنتی در پیام تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: هرگز منافع شخصی و جناحی نتوانست ایشان را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری دور کند.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در پی ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان پیام تسلیتی به این شرح صادر کردند.
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
قال رسول الله (ص): اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء
با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی رضوان‌الله تعالی علیه به لقاءالله پیوست.
این عالم بزرگوار از چهره‌های اثرگذار و یاران صمیمی نظام جمهوری اسلامی بود و در همه عرصه‌های خدمت به مردم، صادقانه ایفای نقش کرد. از عضویت در شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، ریاست هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه تا ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله مسئولیت‌های خطیر این عالم مبارز و انقلابی بود که در همه این عرصه‌‌ها هرگز منافع شخصی و جناحی نتوانست ایشان را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری دور کند.
فقدان این عالم فاضل و سکان اطمینان‌بخش دوست‌داران انقلاب، موجب تأثر و تألم جبران‌ناپذیری است؛ چرا که به یقین می‌توان گفت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در هر جایگاهی که قرار گرفت، به حد اعلی موجب سکون و آرامش بود.
اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن مجاهد پارسا، این ضایعه موسعه و سنگین را به حضرت صاحب‌الزمان (عج)، مقام معظم رهبری، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، شیعیان جهان، بیت شریف آن عالم فرزانه و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم.
انتهای پیام/

کد خبر: 990826

وب گردی

وب گردی