رفع مشکلات کمر با یکی از 5 محصول برتر دانشگاه آزاد اسلامی/ «کمرآسا» نمونه مشابه خارجی ندارد

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد گفت: نمونه‌های مشابه خارجی در همه جای دنیا به اسم دستگاه «تراکشن» وجود دارد و برای نواحی مختلف بدن مثل گردن، کمر و زانو استفاده می شود؛ اما متد ما در ایران و دنیا بی‌نظیر است و نمونه خارجی هم ندارد.

دکتر عماد مقیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه آزاد اسلامی، درباره ارائه آخرین محصول خود در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: محصول ما دستگاهی به نام کشش ناحیه کمر و به طور مختصر «کمرآسا» بوده و کاری که انجام می دهد «تراکشن» است. تراکشن، بدن شما را به تناسب فاصله‌ای که بین مهره‌های ستون فقرات شماست، می کشد و باعث می شود یک سری نواقص که در ناحیه کمر وجود دارد، برطرف شود.

وی ادامه داد: تراکشن در دنیا، متدهای مختلفی دارد و دستگاه های متفاوتی هم برایش ساخته شده است؛ اما متدی که دستگاه ما استفاده می کند، متد خاصی است چون از وزن شما برای کشش خودتان بهره می برد و باعث می شود بدن شما بعد از تراکشن، نه تنها درد نگیرد و ناراحت نباشد بلکه آرامشی پیدا کند. ما ادعا می کنیم با این دستگاه بیش از دویست مورد درمان روی کمر و زانو انجام شده است.

رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد تصریح کرد: بعضا پزشکان برای درمان، جراحی تجویز کرده بودند و راهی جز عمل وجود نداشته؛ ولی با این دستگاه ظرف 25 تا 30 جلسه به طور کامل درمان شده اند و به زندگی عادی برگشته اند.

مقیمی خاطرنشان کرد: نمونه های مشابه خارجی در همه جای دنیا به اسم دستگاه «تراکشن» وجود دارد و برای نواحی مختلف بدن مثل گردن، کمر و زانو استفاده می شود؛ اما متد ما در ایران و دنیا بی نظیر است و نمونه خارجی هم ندارد.

وی با اشاره به حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما به واسطه دانشگاه آزاد اسلامی در فن‌بازارهای مختلفی شرکت کرده و موفق شدیم با تیم های سازنده محصولات ارتباط خیلی خوبی برقرار کنیم. اگر خدا بخواهد در شرف بستن قراردادهایی هستیم و سرمایه گذاران ابراز علاقه کرده اند. باید شرایط را بررسی کنیم تا در اسرع وقت این کار را انجام دهیم.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در پایان خاطرنشان کرد: قول می دهیم تا قبل از آغاز سال جدید، قرارداد تجاری سازی محصول بسته شود چون جزو 5 محصول برتر فن‌بازار تجهیزات پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شناخته شده و سعی می کنیم نهایتا تا نیمه اول سال آینده این محصول تجاری سازی شود و به بازار بیاید.

انتهای پیام/

کد خبر: 990870

وب گردی

وب گردی