ساخت محصولی که احساسات فرد را با استفاده از رفلکس  صورت تشخیص می دهد

عضو مرکز رشد و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: مهم ترین محصولی که اخیرا تولید کرده ایم مربوط به تخمین احساسات فرد بر اساس رفلکس های صورت نسبت به عوامل و واکنش‌های محیطی است که می تواند کاربردهای زیادی در جامعه و بسیاری از سازمان‌ها داشته باشد.

واحدی عضو مرکز رشد و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اظهار کرد: در واقع شرکت دانش‌بنیان ما در زمینه پردازش تصویر صورت کار می کند و محصولاتی هم که ارائه می کنیم در این حوزه کاربرد دارند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین محصولی که اخیرا تولید کرده‌ایم مربوط به تخمین احساسات فرد بر اساس رفلکس های صورت نسبت به عوامل و واکنش های محیطی است که می تواند کاربردهای زیادی در جامعه داشته باشد. همچنین برای این محصول یک نرم افزار تعریف کرده ایم که فیلم را پخش می کند و کاربر جلوی آن قرار می گیرد تا احساسات فرد را، تخمین و دریافت کند. در واقع امکانات این محصول به کاربر اجازه می دهد تا بتواند حس هر فرد را در زمان مشخص و مورد نظر خود مشاهده نماید.

واحدی افزود: یک محصول دیگر ما، مربوط به افرادی است که وقتی از جلوی دوربین رد می شوند، شناسایی شده و تصویر آن ها برای تشخیص هویت اصلی و درست افراد ذخیره می گردد. بیشترین کاربرد این محصول برای ورود و خروج و همچنین نظارت رفت و آمد افراد در مکان های حساس و امنیتی است که در برخی سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین محصول دیگر ما مربوط به ارزیابی سایت و نرم افزارهاست که می تواند تصویر محصولاتی که در حوزه‌های مختلف مورد نیاز است را به طور دقیق شناسایی و به کاربران ارائه دهد.

واحدی در پایان تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کمک های فراوانی هم در فراهم کردن مکانی برای انجام تحقیقات و پژوهش‌ها و هم در زمینه مشاوره‌های متعددی که در انجام آن موردنیاز بود، به ما ارائه کرده است. در واقع درخواست ما از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی راهنمایی و مشاوره دادن و همچنین حمایت های مالی و معنوی از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 990892

وب گردی

وب گردی