اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات

دانشگاه آزاد اسلامی در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از دانشجویان عزیز، با صدور اطلاعیه ای، در گذشت این عزیزان را به خانواده بزرگ و داغدار دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده‌های معزز آنان تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از دانشجویان عزیز در واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، در‌گذشت این عزیزان را به خانواده بزرگ و داغدار دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده های معزز آنان تسلیت گفت.

متن اطلاعیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

با کمال تاسف و تأثر، روز سه‌شنبه 4 آذرماه، خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، در غم اندوهبار و دلخراش درگذشت تعدادی از دانشجویان عزیز و زخمی شدن برخی دیگر فرو رفت و داغدار شد.

در این حادثه تاسف بار و براساس بررسی های انجام شده، تعدادی از دانشجویان از دانشکده مدیریت واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در اتوبوسی که در بخشی از جاده دچار انحراف از مسیر شده حضور داشتند.

متاسفانه در این حادثه تاسف بار، اتوبوس ضمن برخورد با مانع سیمانی خارج از مسیر، واژگون گردید و علت این اتفاق از سوی کارشناسان در دست بررسی است و به محض قطعیت اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که رئیس و مسئولان دانشگاه بلافاصله در محل حادثه حاضر و نسبت به رسیدگی به شرایط موجود و هماهنگی های لازم با اورژانس، آتش نشانی و ضرورت های امدادی لازم اقدام کرده و حادثه دیدگان بلافاصله به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شده اند که با دستور صادر شده، پیگیری های لازم برای رسیدگی به وضعیت مصدومان و مجروحان از سوی دانشگاه ادامه دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابراز تاسف و تأثر از وقوع این حادثه دردناک، مراتب تعزیت و تسلیت خود را به بازماندگان این عزیزان از دست رفته و خانواده داغدار دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده و برای مجروحان و حادثه‌دیدگان شفای عاجل آرزومند است. در خصوص دریافت اطلاعات دقیق از علل وقوع حادثه و رسیدگی به وضعیت جان‌باختگان و مصدومان اقدامات فوری را انجام خواهد داد.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 990893

وب گردی

وب گردی