بودجه ارائه شده دولت در بخش معاونت علمی و وزارت ارتباطات برای  سال ۹۸

رئیس جمهور امروز با حضور در صحن علنی مجلس لایحه بودجه سال 98 را به مجلس تقدیم کرد تا بعد از بررسی در کمیسیون های تخصصی مربوطه به رای گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، حسن روحانی، رییس جمهور کشور امروز لایحه بودجه سال 98 را تقدیم مجلس کرد. در این لایحه و در بخش های مربوط به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی، مرکز فضای مجازی تخصیص بودجه ها به صورت زیر انجام گرفته است.

معاونت علمی ریاست جمهوری

در سال ۹۸ برای معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور بودجه‌ای ۳۰۳ میلیارد و ۹۶ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است. که ۲۹۵ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان بودجه جاری و ۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان آن بودجه عمرانی است.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

در این لایحه دولت بودجه ۳ هزار و ۷۶۳ میلیارد و ۸۴۶ میلیون تومانی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تمام زیرمجموعه‌های آن در نظر گرفته است. از این رقم، ۳ هزار و ۳۹۹ میلیارد و ۳۲۸ میلیون تومان سهم وزارت ارتباطات و باقی مانده آن، به زیرمجموعه‌های آن اختصاص پیدا کرده است.

از بودجه یاد شده، ۷۵۳ میلیارد و ۸۳۸ میلیون تومان بودجه جاری، و ۳ هزار و ۱۰ میلیارد و ۸ میلیون تومان بودجه عمرانی است.

مرکز ملی فضای مجازی

در سال ۹۸ بودجه «مرکز ملی فضای مجازی» معادل ۴۵ میلیارد و ۳۵۱ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. ۱۴ میلیارد تومان از این رقم، بودجه جاری و ۳۱ میلیارد و ۳۵۱ میلیون تومان نیز مربوط به بودجه عمرانی است.

لایحه بودجه سال ۹۸ که امروز توسط رییس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد، به کمیسیون‌های اختصاصی مجلس ارجاع داده می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 990911

وب گردی

وب گردی