حجت الاسلام رستمی: حامل دعای سلامتی رهبری برای مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس هستم

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ضمن عیادت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که خدمت این دانشجویان برسیم و با خانواده های آن ها نیز اعلام همدردی کنیم.

حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم تحقیقات گفت: یک تعدادی از عزیزان ما الحمد الله مرخص شده اند و از این جهت خدا را شکر می کنیم. همچنین به تمامی خانواده هایی که عزیزشان را از دست داده اند، تسلیت می گوییم.

وی ادامه داد: دو نفر از عزیزان دانشجو در بخش آی سی یو بستری هستند. افرادی که در بخش بستری هستند اقدامات مناسبی برای آن ها انجام می شود، امیدواریم روند بهبودی خوبی داشته باشند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: تعدادی نیز در بخش آی سی یو بستری بودند که از خداوند عاجزانه تقاضامندیم که به آن ها شفای عاجل عنایت کند و بازگشتشان منجر به تسلی خانواده هایشان شود.

وی افزود: حامل سلام و دعای مقام معظم رهبری برای عزیزان آسیب دیده هستم، ایشان امر کردند که خدمت عزیزان برسم.
امیدواریم پس از این شاهد چنین حادثه های دردناکی نباشیم و این عزیزانی که طی حادثه دچار رنج شده اند، سریع تر بهبود یابند.

حجت الاسلام رستمی در زمینه برخورد پرسنل بیمارستان گفت: با توجه به گزارش های دریافتی، از اولین ساعات وقوع حادثه، مجموعه اورژانس و کادر درمانی تلاشی جدی داشتند که آسیب بیشتری به این عزیزان وارد نشود، تا جایی که امکانات در اختیار داشتند در راستای نجات و بهبود سلامتی این دانشجویان انجام دادند، از تمامی آن ها تشکر می کنم.

وی اظهار داشت: طبیعتا جزو مطالبات ما از دانشگاه و مجموعه بیمارستانی این است که مقام معظم رهبری فرمودند که خدمت این دانشجویان برسیم و با خانواده های آن ها نیز اعلام همدردی کنیم، همچنین دعای ایشان همراه بازماندگان و خانواده های آن هایی که عزیز از دست دادند، است و ایشان دعای سلامتی برای دانشجویان مجروح دارند.
حجت الاسلام رستمی در پایان تاکید کرد: این مسائل جزو پیگیری های ما خواهد بود که ان شااله عزیزانی که رنج و درد حادثه را متحمل شده اند، مشکل دیگری نداشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990939

وب گردی

وب گردی