پیام تسلیت سران سه قوه در پی واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات

روسای قوای مجریه، قضائیه و مقننه با صدور پیامی درگذشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی به خانواده های جانباختگان حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات را تسلیت گفتند و برای مجروحان آرزوی سلامتی کردند.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه دردناک واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد که به جان باختن و مصدومیت تعدادی از دانشجویان عزیز کشورمان انجامید، موجی از تاسف و اندوه برای مردم شریف ایران اسلامی پدید آورد.

از خداوند متعال برای درگذشتگان این رویداد تلخ که فرزندان ملت و سرمایه های ارزشمند آینده کشور بودند، رحمت واسعه الهی، برای خانواده های مصیبت دیده صبر و اجر و برای مصدومین شفای عاجل مسالت دارم.

ضروری است مسوولین امر، ضمن بررسی دقیق علت این سانحه، تمام راهکارهای لازم برای عدم تکرار اینگونه حوادث را تمهید و اجرا کنند و رسیدگی های پزشکی و درمانی لازم برای بهبود هر چه سریعتر آسیب دیدگان مورد توجه قرار گیرد.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

متن پیام دکتر علی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ و اندوهبار واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاداسلامی که باعث جان باختن و مصدومیت جمعی از دانشجویان شد موجب تاسف و تاثر گردید .
ضمن عرض تسلیت این مصیبت به مردم بزرگوار ایران و خانواده های داغدار ،رحمت و غفران الهی درگذشتگان و شفای عاجل مجروحان را از درگاه خداوند متعال مسئلت میکنم .

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

متن پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه تلخ و تاسف بار واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از دانشجویان عزیزمان گردید، موجب اندوه و تاثر اینجانب شد.

این حادثه تلخ و غم انگیز ضرورت توجه بیش از پیش را از سوی متولیان امر نشان می دهد.

ضمن عرض تسلیت به خانواده های مصیبت دیده و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه و تسلیت به مردم شریف ایران از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

ضروری است دادستان کل کشور نظارت لازم را در رسیدگی سریع به پرونده حادثه بعمل آورده و نتیجه را اعلام نمایند.

صادق آملی لاریجانی

رئیس قوه قضاییه

انتهای پیام/

کد خبر: 990958

وب گردی

وب گردی