کسب عنوان برتر ششمین جشنواره فرهیختگان توسط مدرسه سبز سما لاهیجان

درششمین جشنواره علمی، پژوهشی وهنری فناوری (فرهیختگان) مدرسه سبز سما لاهیجان موفق به کسب عنوان برتر شد.

به گزارش ایسکانیوز فاطمه خشنود، مدیریت مدرسه سبزسما اهم فعالیتهای مدرسه را آموزشهای فراوان درزمینه های مختلف اعم ازمهارتهای رفتاری، بهداشت فردی و زیست محیطی با استفاده از تکنولوژی نوین وانرژیهای پاک جایگزین و سازگار بامحیط زیست بیان می کند و اظهار کرد: آنچه برای ما در درجه اول اهمیت دارد و به جد دنبال آن هستیم، بحث فرآیند یاددهی _ یادگیری همگام با روانشناسی تربیتی است و ارتقای علمی در راستای این مهم انجام می پذیرد .

فاطمه خشنودافزود: شایسته سالاری و ارزیابی شفاف عملکردها به منظورپاسداشت ،حفظ و جذب کارکنان متعهد وحذف نیروهای ناکارآمد و طراحی برنامه ای ویژه برای تبدیل محیط مدرسه به عنوان یک موقعیت یادگیری رشد دهنده از دیگر اهداف این مدرسه می باشد .

وی درادامه افزایش امکانات تکنولوژی و قابلیتهای کمی وکیفی مدرسه و افزایش فاکتورهای موردنظر به عنوان یک مدرسه پژوهش محور و هوشمند را از دیگراهداف عالیه مدرسه سبزسما عنوان نمود.

فاطمه خشنود در بخش دیگری ازسخنان خودبرگزاری دوره های جامع آموزش محیط زیست رابرای تمام پایه ها ،برگزاری مسابقات انلاین کتابخوانی، تهیه و تدوین درسنامه علمی ،پژوهشی حرکات اصلاحی، تشکیل انجمن های علمی نجوم، نانوفناوری، ریاضی، کامپیوتر، رباتیک، بازدیدهای علمی و پژوهشی داخل وخارج شهرستان، برپایی نمایشگاههای کتاب،حضور کارشناسان علمی وآموزشی را ازمهمترین فعالیتهای این مدرسه درطول سال تحصیلی عنوان نمودند.

درپایان مدیریت مدرسه سبزسما اظهارامیدواری نمود که مدارس سبز سما بتوانند با این رویه قالبهای قدیمی رادرهم شکسته و روح وجسم دانش آموزان عزیز را آزاد نمایند.

کد خبر: 990981

وب گردی

وب گردی