مسعودی: تله کابین صرفا توانایی جابه‌جایی 40 درصد دانشجویان را داشت/ تمام اتوبوس‌های واحد علوم و تحقیقات معاینه فنی دارند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: تمامی اتوبوس‌های واحد علوم و تحقیقات بر اساس اصل مسلمی که در قرار‌داد ذکر شده است باید معاینه فنی داشته باشند؛ لذا تمامی اتوبوس‌ها دارای معاینه فنی هستند و شایعاتی که در این‌باره منتشر می شود به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ظهر روز گذشته اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در مسیر برگشت دچار واژگونی و حادثه شد.

این حادثه 25 مصدوم بر جای گذاشت؛ همچنین متاسفانه 10 تن از دانشجویان جان خود را از دست دادند. طبق آخرین اخبار 7 تن از مصدومانی که در بیمارستان امام خمینی بستری شده بودند، ترخیص شده‌اند. تاکنون علت این حادثه مشخص نشده است.

نکته قابل توجه این ماجرا، آغاز شایعاتی در خصوص عدم اجرای ساخت پروژه تله‌کابین به منظور جابه‌جایی دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد بود. اشخاص وابسته به مدیریت قبلی دانشگاه آزاد اسلامی از شب گذشته شایعاتی را مبنی بر این که مدیریت جدید دانشگاه آزاد با ادامه ساخت تله‌کابین به منظور جابه‌جایی دانشجویان مخالفت کرده است، مطرح می‌کنند.

در همین راستا، دکتر مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار داشت: پروژه ساخت تله‌کابین در موضوعات منابع طبیعی و حقوقی دچار مشکلاتی‌ست که تا بدین لحظه حل نشده است؛ حتی اگر این تله‌کابین راه‌اندازی می‌شد، توانایی جابه‌جایی حدود 40 درصد از دانشجویان را داشت.

وی تصریح کرد: در صورت وجود تله‌کابین، باز مجبور به استفاده از اتوبوس به منظور جابه‌جایی و ترابری دانشجویان بودیم.

مسعودی تاکید کرد: وجود تله‌کابین به هیچ‌وجه جواب‌گوی این حجم عظیم از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات نبود و صرفا می توانست 40 درصد از آن‌ها را جابه‌جا کند.

سرپرست واحد علوم و تحقیقات درباره نداشتن معاینه فنی اتوبوس‌های واحد علوم و تحقیقات، گفت: تمامی اتوبوس‌های واحد علوم و تحقیقات بر اساس اصل مسلمی که در قرارداد ذکر شده است باید معاینه فنی داشته باشند؛ لذا تمامی اتوبوس‌ها دارای معاینه فنی هستند و شایعاتی که در این‌باره منتشر می‌شوند به هیچ وجه صحت ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 991013

وب گردی

وب گردی