سه حادثه رانندگی در فارس 3 کشته و 8 مصدوم  به جای گذاشت

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس اعلام کرد که بر اثرواژگونی 3 دستگاه خودروی سواری در 3 محور از محورهای مواصلاتی این استان 3 کشته و 8 مصدوم برجای گذاشت.

‌به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی، از واژگونی یک دستگاه پیکان در محور استهبان به شیراز، یک دستگاه پژو 206 در محور سپیدان و یک دستگاه پراید در محور مرودشت خبر داد و علت هر سه حادثه را عامل انسانی اعلام کرد.

دهقانی گفت: در حادثه واژگونی پیکان در محور استهبان به شیراز، یک از سرنشینان در دم فوت کرد و 2 نفر دیگر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: در حادثه واژگونی دوم یک دستگاه پژو 206 با سه سرنشین در محور سپیدان دچار سانحه شد که راننده خودرو در دم فوت کرد و 2 سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند.

این مقام انتظامی گفت: در حادثه سوم یک دستگاه پراید با 5 سرنشین در محور هشتیجان شهرستان مرودشت، واژگون شده و بر اثر این حادثه یک نفر فوت کرد و چهارنفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

دهقانی گفت: علت وقوع واژگونی در 2 مورد از این حوادث را بی توجهی راننده به جلو و عامل تاثیرگذار در حادثه واژگونی پژو را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991035

وب گردی

وب گردی