ارائه توضیحات در مورد راه جدید برای درمان سرطان

فوق تخصص هماتولوژی آنکولوژی در خصوص داروی جدید درمان سرطان توضیحاتی را ارئه کرد.

به گزارش ایسکانیوز، زهرا نظری فوق تخصص هماتولوژی آنکولوژی با بیان اینکه داروى Rigvir یک سلول غیر دستکارى شده و non-pathogenic است گفت: این دارو داراى قابلیت بسیار پایدار و بدون عوارض جانبى است.

وی افزود: این دارو کاملا ایمن و بر روى بیش از ٢٠٠ بیمار داراى سرطان آزمایش شده و تاثیر آن قابل توجه بوده است.

نظری توضیح داد: آزمایش هاى بالینى اثر گذارى Rigvir بر روى انواع سرطان‌ها از جمله سرطان پوست، ریه ، مغز، پروستات،کلیه، پانکراس، معده، رحم و روده ثابت شده است. تنها پزشکانى که توسط مرکز virotherapy آموزش دیده اند مى‌توانند از این روش درمانى استفاده کنند.

فوق تخصص هماتولوژی آنکولوژی ادامه داد: موسسه Hope4cancer که بزرگترین مرکز تحقیقات سرطان در زمینه ویروس شناسى در لتونى به سرپرستى Dr Aina muceniece و Dr site venskus و Dr Zahra nazariبا افتخار Rigvir که به عنوان یک درمان موثر در سرطان معرفى مى کند.

نظری گفت: این درمان با بسیارى از درمان‌هاى معمول در سرطان مانند شیمى درمانى، رادیوتراپى، جراحى متفاوت است.چون هیچکدام از این درمانها داراى تاثیر بلند مدت و عوارض جانبى کم نیستند.

وی با بیان اینکه داروى Rigvir به عنوان یک ویروس که توانایى مورد هدف قرار دادن سلولهاى سرطان را دارد بدون آنکه عوارض جانبى داشته باشد عمل مى کند گفت: این دارو سیستم ایمنى رو فعال مى کند در حالیکه شیمى درمانى و رادیوتراپى آنرا متوقف مى کند.نتایج اولیه این شیوه درمانى سریعتر و مؤثرتر از رادیوتراپى و شیمى درمانى است زیرا منجر به حذف سلول‌هاى سمى مى شود و درصورتیکه در شیمى درمانى و رادیوتراپى سمیت همچنان باقى هست و کیفیت زندگى رو تحت تاثیر قرار مى دهد.

فوق تخصص هماتولوژی آنکولوژی تصریح کرد: این دارو در تومورهاى موضعى و متاستاز شده و همچنین به عنوان دارو قبل و بعد از جراحى براى جلوگیرى از متاستاز و همچنین تومورهاى مقاوم به درمان با رادیوتراپى و شیمى درمانى استفاده شود.

وی گفت: مطالعات بالینى و کشف این دارو در سال 2015 شروع شد و اولین آزمایش بر روى ویروس ECHO آغاز شد که شامل گروهى از بیماران بود که نسبت به درمانهاى رایج ناموفق بودند.این دارو به دلیل شهرى که در آن کشف شد به اسم Rigvir نامگذارى شد،این ویروس از روده اطفال زیر ١٠ روز گرفته و استخراج مى شود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 991097

وب گردی

وب گردی