مسئولان مشغول ریشه یابی علت حادثه علوم تحقیقات هستند

رئیس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مراسم هایی از این دست، مایه التیام خانواده ها خواهد بود، جامعه علمی و دانشگاهی کشور باید با خانواده های داغ دیده ابراز همدردی داشته باشند؛ چرا که خانواده ها به این ابراز همدردی احتیاج دارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمیدرضا مقدم فر در حاشیه مراسم یادبود دانشجویان علوم و تحقیقات در جمع خبرنگاران گفت: حادثه بسیار تأسف برانگیز و دلخراشی بود، به گونه ای که هم برای رهبر معظم انقلاب و هم برای کل ملت ایران مایه تأسف و نگرانی شد.
وی افزود: از این قبیل حوادث باید عبرت گرفت و تمامی مسئولان امر دست به دست هم دهند که این قبیل حوادث دیگر تکرار نشود.

مقدم فر ادامه داد: مراسم امروز و مراسم هایی از این دست، مایه التیام خانواده ها خواهد بود. جامعه علمی و دانشگاهی کشور باید با خانواده های داغ دیده ابراز همدردی داشته باشند؛ چرا که خانواده ها به این ابراز همدردی احتیاج دارند.

وی گفت: مسئولان مشغول ریشه یابی علت حادثه هستند؛ صرفا باید مقداری صبر کرد که از نظر تخصصی، وضعیت بررسی شود و ریشه یابی شود که علت های اصلی چه بوده است.

مقدم فر ادامه داد: هم دستگاه قضایی و هم مسئولان دانشگاه به صورت جدی از ابتدای مشغول رسیدگی به ماجرا بودند.

وی تأکید داشت: دکتر طهرانچی و سایر مسئوان امر، بلافاصله دستور دادند که هیچ سرویس فرسوده دیگری فعالیت نداشته باشد و فعالیت آن ها در حال حاضر قطع شده است. الان هم مشغول ترمیم هستند که سرویس های جدید را جایگزین کنند و همه مسئولان امر دست به دست هم داده اند که تدابیری اندیشیده شود که به هیچ وجه، مجددا این قبیل حوادث تکرار نشود.

مقدم فر در پایان خاطرنشان کرد: این درسی بوده که تمام مجموعه ها، اعم از خوابگاه ها، دانشگاه های دولتی و غیر دولتی تدبیری برای مشکلات بیاندیشند. همه باید بدانند که دانشجوها فرزندان ما و امانتی دست دانشگاه ها هستند و مدیران دانشگاه باید امانت داری کنند.
انتهای پیام/

کد خبر: 991101

وب گردی

وب گردی