زمان مراجعه متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد

دانشگاه فنی و حرفه ای، مدارک و زمان مراجعه متقاضیان جذب کارشناسی ارشد فراخوان شهریورماه سال ۹۷ این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه فنی و حرفه ای، متقاضیان جذب کارشناسی ارشد فراخوان شهریورماه سال ۹۷ که از طریق سامانه پیامکی یا تماس تلفنی و سامانه نور رضوی به آن ها اطلاع رسانی شده است، می بایست نسبت به ارائه حضوری مدارک خود اقدام کنند.

این افراد باید اطلاعات سوابق حرفه‌ای «به معنای کار عملیاتی در راستای تحصیلات دوره کارشناسی ارشد خود» شامل: اصل و کپی تمام مدارک تحصیلی (کارشناسی و کارشناسی ارشد)، اصل و کپی مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه و کارت پایان خدمت برای آقایان)، مدارک اشتغال، مدارک بیمه با تأییدیه سازمان تأمین اجتماعی، پروانه‌های اشتغال یا نظام‌مهندسی، گواهی‌نامه‌های شغلی و حرفه‌ای، سوابق آموزشی، پژوهشی و اجرایی، نشان‌ها، مقام‌ها و دیگر اسناد مربوطه را ارائه دهند.

همچنین متقاضیان باید مدارک پژوهشی خود شامل (مقالات منتشرشده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره‌های ملی و بین المللی، تألیف و ترجمه ی کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه های پژوهشی، عضویت در هیئت تحریریه، و داوری در مجلات معتبر علمی را ارائه دهند.

اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه کشوری، جشنواره های ملی، رتبه های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته ی رتبه اول دوره کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی/ بالینی ویژه در رشته ی تخصصی، و فعالیت های فناوری از دیگر مدارک پژوهشی است که متقاضیان باید ارائه دهند.

مدارک آموزشی مانند، سوابق تدریس، تهیه طرح درس، و طراحی بسته های آموزشی از دیگر سوابقی است که متقاضیان می توانند ارائه دهند.

مدارک اجرایی مانند، عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعدادهای درخشان، عضویت در هیئت تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به‌عنوان عضو هیئت‌علمی، توانایی استفاده از توانمندی‌های نوین الکترونیک و بانک های اطلاعاتی، راه اندازی فعالیت های آموزشی و گواهی علمی اضافه بر مدرک و شرکت در کارگاه های تخصصی از مدارک دیگری است که توسط متقاضیان ارائه می شود.

متقاضیان فرصت دارند مدارک فوق‌ را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مورخ ۱۰ دی ۹۷ و ۱۰بهمن ۱۳۹۷ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ به نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، پلاک ۴، سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دبیرخانه جذب اعضای تحویل دهند.

بدیهی است عدم مراجعه به منزله انصراف از فراخوان تلقی شده و دانشگاه هیچ مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 991138

وب گردی

وب گردی