ورود مدعی العموم به حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد باقرآباد قرچک

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک در پی وقوع آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد باقرآباد از ورود مدعی العموم و انجام تحقیقات لازم خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،حجت الاسلام و المسلمین سینکایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک، از ورود مدعی العموم در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد باقرآباد و اعزام بازپرس برای بررسی و تحقیقات لازم خبر داد.

وی ضمن بیان اینکه حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد باقرآباد حدود ساعت ۲ و نیم امروز به وقوع پیوسته است،گفت: ۵۰ تن از معتادین متجاهر بدون هماهنگی قبلی از سوی استانداری تهران با دادسرای قرچک به این کمپ منتقل شده اند.


حجت الاسلام و المسلمین سینکایی ضمن اشاره به اینکه مسئولان کمپ ادعا دارد کمپ ماده ۱۶ است، بیان کرد: در گذشته تذکرات لازم را درباره نبود ایمنی لازم به این کمپ‌ها داده بودیم و این کمپ در گذشته با دستورات قضایی پلمب شده بود.

حجت الاسلام و المسلمین سینکایی با بیان اینکه بر اساس اخبار اولیه معتادان خود اقدام به آتش سوزی و فرار کرده اند، تصریح کرد: ظاهرا مسئولان در کمپ حضور نداشتند و ۳۹ نفر از معتادان اقدام به فرار کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک ادامه داد: ۱۱ تن از مصدومان برای مداوا به بیمارستان ۱۵ خرداد منتقل شدند که ۲ نفر بین راه فرار می‌کنند و ۵ نفر سرپایی مداوا و ۴ مصدوم نیز به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل می‌شوند.

وی در پایان گفت: بازپرس ما در صحنه حضور دارد و تحقیقات برای روشن شدن درباره داشتن مجوز کمپ ماده ۱۶ از سوی مسئولین در حال انجام است، تعدادی از مدیران نیز احضار شده اند که نتیجه تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 991162

وب گردی

وب گردی