فتنه ۸۸ برای جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی طراحی شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن نمی خواهد انقلاب اسلامی ، تبدیل به یک الگو شود، برای همین همه توان خود را به کار گرفته است و یک روز اسلامیت نظام و روز دیگر با طراحی فتنه ۸۸، جمهوریت نظام را هدف می گیرد.

به گزارش سرویس یاسی ایسکانیوز، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش علمی تخصصی «چهل سال توطئه، چهل سال مقاومت» از سلسه نشستهای شنبه های انقلاب که صبح امروز شنبه هشتم دی در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، گفت: در برابر انقلاب اسلامی همه انواع توطئه ها به کار گرفته شد و خود دشمنان بارها گفتند که هر کاری علیه جمهوری اسلامی می توانستیم انجام دادیم و اینطور نبود که مضایقه کرده باشند، اما در عین حال خودشان اعتراف می‌کنند که به نتیجه نرسیدیم.

وی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده است که انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها متفاوت است که توانایی حفظ خود را دارد و به علاوه قادر به تکثیر خود هم هست.

جلیلی گفت: چه می شود که شش قدرت بزرگ دنیا می آیند و با ما می نشینند که گفتگو کنند ما چرا چند هزار سانترفیوژ داریم؟خود آنها که چندین برابر سانتریفیوژ دارند؛ پس موضوع اصلی تعداد سانتریفیوژهای ما نیست.

وی ادامه داد: در همین منطقه و در بیداری اسلامی حرکتهایی شکل گرفت ، اما دشمن جلوی آنها را گرفت ، اما چرا نتوانستند جلوی جمهوری اسلامی را بگیرند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چه چیزی دشمن را در تجربه چهل ساله که ناکامی های مختلف را داشته است، به مسیر دیگر می برد؟ دشمن چه هدف دیگری را دنبال خواهد کرد؟ دشمن همیشه از یک مسیر نخواهد رفت. دشمن در دفاع مقدس فهمید که مسیر نظامی علیه ایران کارایی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن انتظار شش ماهه و دو ساله برای سرنگونی انقلاب اسلامی داشته است. الان چهل سال گذشته است. آن چیزی که رمز موفقیت انقلاب اسلامی در مقاومت و تکثیر بود، نرم افزار انقلاب اسلامی است که دشمن فهمیده است از درک آن عاجز است.

جلیلی گفت: اگر کسی در داخل آمد چارچوبهای محاسباتی انقلاب اسلامی را به چالش بکشد ، همان کاری کرده است که دشمن می خواهد.

وی تصریح کرد: وقتی الگوی انقلاب اسلامی تکثیر می شود، پیروزی های صهیونیستها تبدیل به شکستهای ۳۳ روزه و ۲۲ روزه می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از مبانی دشمن در برابر انقلاب اسلامی ، در حالی که قرآن می گوید دشمن حداکثر برای ما زحمتهایی ایجاد می کند، اما نمی تواند به شما آسیب بزند‌

وی ادامه داد: دشمن نمی خواهد انقلاب اسلامی ، تبدیل به یک مدل شود، برای همین همه توان خود را به کار گرفته است و یک روز اسلامیت نظام را هدف می گیرد و یک روز با طراحی فتنه ۸۸، جمهوریت نظام را.

جلیلی گفت: چه چیزی دشمن را در مسیر اخلال در نرم افزار جمهوری اسلامی موفق می کند، چیست ؟ اسلام آمریکایی؛ که موجب انصراف از مبارزه یا انحراف در مبارزه می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر می خواهیم موفقیت انقلاب اسلامی تداوم یابد، لازمه آن شناخت نرم افزار انقلاب اسلامی و تبیین آن است.

انتهای پیام/

کد خبر: 991207

وب گردی

وب گردی