دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد واحد کرج زیباترین دانشکده دامپزشکی کشور شد

با نظر تیم داوری رسانه دانشجویان دامپزشکی ایران، دانشکده دامپزشکی واحد کرج به عنوان زیباترین دانشکده دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در این نظرسنجی که توسط رسانه دامپزشکی دانشجویان ایران و براساس تصاویر ثبت شده توسط دانشجویان دامپزشکی دانشگاه های کشور اعم از دولتی و آزاد اسلامی صورت گرفته است، دانشکده دامپزشکی واحد کرج به عنوان زیباترین دانشکده دامپزشکی ایران انتخاب شد و دانشکده دامپزشکی دانشگاه های تهران و سنندج به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در میان عکس های ارسالی، عکس ارسالی توسط لیلا کاظمی دانشجوی دانشکده دامپزشکی کرج به عنوان برنده بهترین عکس در لحظه برگزیده شد.

دانشکده دامپزشکی واحد کرج به عنوان اولین دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در کل کشور در سال 1364 تاسیس و در سال 1383 ساختمان کنونی آن افتتاح شد.

این دانشکده زیبا در حال حاضر با بیش از 1200 دانشجو در رشته دکترای عمومی دامپزشکی، چهار رشته دکترای تخصصی دامپزشکی با عناوین جراحی دامپزشکی، بهداشت و بیماری های پرندگان، مامایی و بیماری‌های تولید مثل دام، انگل شناسی دامپزشکی و یک رشته کارشناسی بهداشت مواد غذایی(با منشاء دامی) فعال است.

همچنین با وجود 2 بیمارستان تخصصی دام های بزرگ واقع در نظرآباد و دام های کوچک واقع در منطقه عظیمیه کرج و 10 آزمایشگاه تخصصی، مشغول ارائه خدمت به دانشجویان، استادان و محققان رشته دامپزشکی و تخصص های مرتبط با آن است.

گفتنی است دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تاکنون 1648 نفر دانش آموخته به جامعه دامپزشکی کشور تقدیم کرده است.

کد خبر: 991254

وب گردی

وب گردی