از امروز ثبت نام متقاضیان سفر به عتبات آغاز شد

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز نام نویسی متقاضیان دوره جدید اعزام زائران به عتبات عالیات از ساعت 10 صبح امروز خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی آقایی افزود: زائران ثبت نام کننده در سامانه حج و زیارت تحت پوشش کامل خدمات درمانی، بیمه ای و امنیتی هستند و از ابتدا تا آخر بهمن به عتبات اعزام خواهند شد.
وی گفت: اعزام زائران در قالب کاروان های 40 نفره بوده و طبق برنامه ریزی 7 شب و 8 روز به طول خواهد انجامید.
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: زائران عتبات بنا به نوع کیفیت کاروان ها می‌توانند برای سفرهای زمینی از یک میلیون و 900 تا دو میلیون و 100 هزار تومان پرداخت کنند.
وی خاطرنشان کرد: برای سفرهای هوایی نیز با همان مدت اقامت از مبلغ 3 میلیون و 200 هزار تا 3 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.
آقایی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته زائران اعزامی سه شب را در شهر مقدس نجف اشرف، سه شب کربلا و یک شب نیز در کاظمین اقامت خواهند داشت و بنا به درخواست خود می توانند با هماهنگی کاروان در طول مدت سفر برای زیارت مرقد مطهر امامین عسکریین به شهر مقدس سامرا نیز عزیمت کنند.
مدیر کل عتبات حج و زیارت با بیان اینکه طی مدت یک ماهه، بهمن هزار و 500 کاروان چهل نفره به عتبات اعزام می شوند گفت: زائران اعزامی از مرز زمینی مهران، شلمچه و چذابه و مرز هوایی وارد عراق می‌شوند.
آقایی همچنین از راه اندازی مجدد اعزام کاروان های ارزان قیمت با عنوان ابرار به نرخ حدود یک میلیون و 650 هزار تومان خبر داد و گفت: البته این نرخ در استان های دور و نزدیک به مرزهای خروجی متفاوت خواهد بود.

ایرنا
انتهای پیام/

کد خبر: 991262

وب گردی

وب گردی