برگزاری جشنواره خلاقیت های هنری بانوان مرکز تهران از نیمه دوم دی

معاون امور اجتماعی وفرهنگی منطقه11 از آغاز جشنواره خلاقیت های هنری ویژه بانوان شهروند ساکن در محله های مرکزی شهر تهران از نیمه دوم دی ماه تا پایان اسفند  خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد جواد رشیدی با اعلام این خبر گفت: جشنواره خلاقیت های هنری بانوان با رویکرد احیاء فرهنگ اصیل وهنر بومی اقوام ایرانی در رشته های متنوع هنری با عنوان کارگاه های "بازآفرینی خلاقانه ازمنظرهنر "از نیمه دوم دی ماه در سطح منطقه اجرا می شود.

وی افزود: در راستای تقویت فعالیت های هنری زنان، توجه وحمایت ازهنرمندان زن معلول، رشدوتوسعه ی هنرفاخر ایرانی – اسلامی و همچنین شناسایی واستعدادیابی زنان ودختران هنرمندکه از جمله مهم ترین رسالت های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی هستند؛ ضمن اطلاع رسانی و معرفی عناوین متعدد رشته های هنری، پس از احصاء نیاز سنجی های صورت گرفته در سطح محلات، 4 عنوان هنری که از میان عناوین اعلام شده از سوی بانوان شهروند محلات بیشترین متقاضی را داشته به عنوان دوره های اصلی آموزشی انتخاب و از نیمه دوم دی ماه اجرا می شود.

رشیدی با اشاره به حضور مربیان و اساتید مجرب دانشگاه هنر در این دوره از کارگاه هاگفت: به منظور برگزاری کارگاه های خلاقانه هنر ضمن انعقاد تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر ، در پایان هر دوره آموزشی به هنرجویان مدرک معتبر جهاد دانشگاهی اعطا می شود.

معاون امور اجتماعی وفرهنگی تصریح کرد: در این دوره از کارگاه های خلاقانه که با عناوین دوخت های سنتی استان کرمان، چهل تکه، تریکو بافی، عروسک دوزی و...برگزار می شود؛ سرای محلات راه آهن و سلامت به عنوان پایلوت انتخاب شده و پذیرای علاقمندان و هنرجویان تمامی محلات هستند.

جشنواره خلاقیت های هنری بانوان تا اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991268

وب گردی

وب گردی