جریان سازی و تولید محتوا وظیفه اصلی استارتاپ‌ها است

مشاور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: هدف از این جشنواره شکل گیری استارتاپ برای تولید محتوا و جریان سازی برای توسعه فعالیت های شرکت‌های دانش بنیان است؛ همچنین کمک به تولید ملی در جهت جلوگیری از واردات بی رویه بوده که بتوانیم به سمت تجاری سازی حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پرویز کرمی دبیر کل دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت، در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی،معرفی اقتصاد دانش بنیان و جریان سازی فرهنگی برای تولید محتوا و نیز حمایت از کار و تولید ایرانی برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه ایران دارای پتانسیل و ظرفیت های خوبی در بخش های کلیدی اقتصادی دارد، تصریح کرد: اگر بخواهیم این پتانسیل و انرژی را آزاد کنیم و مورد توجه قرار دهیم باید دانسته های درونی خودمان را در کنار وظایفی که دولت، حاکمیت، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بر عهده دارند به سمت موفقیت سوق دهیم.
وی هدف از این جشنواره را شکل گیری استارتاپ برای تولید محتوا و جریان سازی برای توسعه فعالیت های شرکت‌های دانش بنیان است. همچنین کمک به تولید ملی در جهت جلوگیری از واردات بی رویه بوده که بتوانیم به سمت تجاری سازی حرکت کنیم.
وی افزود: در این جشنواره ۲۸۳۸ اثر در ۶ بخش ارائه شده که از این تعداد حدود ۴۷۳ اثر در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی ۸۴۰ اثر، دیداری و شنیداری و صداوسیما ۹۲۳ اثر،رسانه دیجیتال ۲۶۴ و ایده بازار ۲۳۰ اثر ارائه شده است.

وی گفت: ما به دنبال ایجاد مطالبه گری هستیم و این امر اتفاق نمی افتد مگر اینکه استانداردسازی و نظارت لازم در زمینه قوانین صورت گیرد؛ بنابراین جشنواره ملی،فرهنگی و هنری ایران ساخت این اهداف و ماموریت را در سرلوحه کاری خود قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 991287

وب گردی

وب گردی