رنجبر: فن بازار‌های تخصصی بیشتری برگزار می کنیم/ کیفیت محصولات دانشگاه آزاد اسلامی ارتقاء یافته است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: محصولات دانشگاه آزاد اسلامی ارتقاء کیفیت داشته اند و از همه مهم تر محصولاتمان وارد بازار شده اند.

بیژن رنجبر در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: از وزارت علوم دکتر برومند در نمایشگاه فن بازار حاضر شده و از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد؛ در کل تعامل بسیار خوبی با وزارت علوم داشته ایم.

وی افزود: هرسال نسبت به سال قبل محصولات دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای کیفیت داشته اند و از همه مهم‌تر محصولاتمان وارد بازار شده اند. آمار فروش محصولات دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سال‌های گذشته از بالا رفتن کیفیت محصولات خبر می‌دهد.

دکتر رنجبر ادامه داد: با بازدیدی که از شرکت ها و واحد ها داشته ام بسیاری از محصولاتمان به مرحله تجاری سازی و فروش رسیده اند. حتی برخی از محصولات فروش خارجی دارند. اطمینان دارم کیفیت محصولات در سال جدید هم همین اندازه ارتقاء خواهند یافت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی که ارائه تعداد محصولات افزایش می یابد بدون شک در طول سال تعداد برگزاری نمایشگاه ها و فن بازار ها بیشتر خواهد شد. فن بازار‌های تخصصی در هر بخشی برگزار خواهیم کرد؛ اما به زودی دیگر نمایشگاه ها برپا می شوند.

وی تصریح کرد: در ادامه برگزاری نمایشگاه برای عموم بیش از یک فن بازار خواهد بود؛ زیرا تعداد محصولات دانشگاه آزاد اسلامی از استان ها تولید می شود و در معرض دید قرار می گیرد رو به افزایش است.

برگزاری نمایشگاه ها هم به برقراری تعامل بین ارائه کنندگان و درخواست کنندگان محصولات کمک زیادی می کند.

دکتر رنجبر در پایان اظهار داشت: هنوز از پیام رسان دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی نشده است و مقدمات رونمایی فراهم شده است؛ دکتر طهرانچی به زودی خبر خوبی در این خصوص خواهند داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991298

وب گردی

وب گردی