تمرینات جدی کودکان هوشمند ایرانی در مسابقات محاسبات ذهنی pama 2018/ایرانی‌ها برای تکرار قهرمانی هم قسم شدند

کودکان و نوجوانان ایران حاضر در مسابقات کودکان (pama 2018) محاسبات ذهنی با چرتکه تمرینات جدی خود را برای تکرار قهرمانی با تعصب خاصی انجام کرده و تلاش دارند پرچم جمهوری اسلامی را مجددا به اهتزاز درآورند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه علم و فرهنگ ، مسابقات جهانی و کودکان هوشمند ایرانی حاضر در مسابقات جهانی کودکان هوشمند در حالی تمرین‌های نهایی خود را با تعصب و جدیت خاصی دنبال می‌کنند که تمام تلاش‌های آنها معطوف به تکرار قهرمانی است. این در حالیست که امسال تیم بسیار قوی‌تری نسبت به سال گذشته به مسابقات بین‌المللی اعزام شده است.
35 همه تلاش‌های کودکان ایرانی حاضر در مسابقات بین‌المللی محاسبات ذهنی با چرتکه pama 2018 مالزی به عنوان قهرمان دوره قبلی مسابقات، اهتزاز مجدد پرچم جمهوری اسلامی ایران در معتبرترین رویداد محاسبات ذهنی هستند.
در این مسابقات جهانی که بزرگترین رویداد محاسبات ذهنی جهان محسوب می شود 733 نفر از 24 کشور دنیا شامل تایوان، مالزی، تایلند، کانادا، هنگ‌کنگ، آمریکا، آفریقای جنوبی، ویتنام، کره جنوبی، لبنان، عربستان سعودی، استرالیا، هند، روسیه، چین، قزاقستان، امارات، ازبکستان، مصر، تاجیکستان، یمن و ایران حضور دارند.
والدین این کودکان و نوجوانان آنان را در مسابقات جهانی pama 2018 که ۹ دی در شهر کوالالامپور برگزار می‌شود همراهی می‌کنند.
تیم ۳۵ نفره ایران شامل ۹ نابغه از استان‌ البرز، ۲ نابغه از استان‌ لرستان، ۲ نابغه از استان‌ بوشهر، ۲ نابغه از استان‌ تهران، ۲ نابغه از استان‌ زنجان، ۴ نابغه از استان‌ مرکزی، یک نابغه از استان‌ کردستان، ۱۰ نابغه از استان کرمانشاه، ۲ نابغه از استان هرمزگان و یک نابغه از استان همدان هستند.
روح‌الله مخبریان مدیرعامل موسسه کودکان هوشمند در این زمینه گفت: در حاشیه این مسابقات جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد برگزاری مسابقات پاما در خاورمیانه را ارائه خواهد کرد که امیدواریم در سال ۲۰۱۹ این رویداد بین‌المللی به صورت ویژه در تهران برگزار شود.
وی در پایان با بیان اینکه توسعه محاسبات ذهنی با چرتکه و بکارگیری آن در امورات روزانه می‌تواند منجر به عملکرد بهتر ذهن و هوش شود گفت: موسسه کودکان هوشمند از سال ۱۳۹۱ تاکنون براساس استانداردهای بین‌المللی محاسبات ذهن را از طریق چرتکه به کودکان یاد می‌دهد.
انتهای پیام/

کد خبر: 991322

وب گردی

وب گردی