ترامپ با خفت و خواری به عراق سفر کرد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: در بسیاری از موارد که تروریست ها در محاصره قرار می گیرند بالگردهای برخی کشورهای غربی به آنها کمک لجستیکی می رسانند.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، سرلشکرمحمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در نهمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در ٩ دی نشان داد که با اوج بصیرت به میدان می آید و آتش فتنه را خاموش می کند. فتنه گران ظلم بزرگی به کشور کردند و سعی داشتند مطابق خواست دشمن کشور را به آتش بکشانند.

وی همچنین با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت، افزود: تفکر ایجاد تروریسم تکفیری و گروه هایی مانند داعش برخاسته از سرویس های اطلاعاتی غرب و اذناب آنها است.

سرلشکر باقری ادامه داد: در بسیاری از موارد که تروریست ها در محاصره قرار می گیرند بالگردهای برخی کشورهای غربی به آنها کمک لجستیکی می رسانند و از طرفی در سوریه حضور غیر قانونی داشتند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقدامات مخرب آمریکا در سوریه و منطقه، تصریح کرد: بر علیه دولتی که اتهامش مبارزه با صهیونیست‌ها و دوستی با جمهوری اسلامی ایران بود هر کاری که توانستند انجام دادند و در نهایت مجبور به ترک آنجا شدند. سوریه یک نمونه از وعده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا منطقه را ترک خواهد کرد، بود که در نهایت این وعده محقق شد.

سرلشکر باقری ادامه داد: امروز رئیس‌جمهور آمریکا مجبور می‌شود با خفت و خواری و به صورت مخفیانه با هواپیمایی که چراغ‌های آن خاموش و پنجره‌های آن بسته شده است به عراق سفر کند. در حالی که در همان روز دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به افغانستان سفر کرد و بیش از 10 ملاقات داشت که همه آنها از رسانه‌ها پخش شد.

وی با اشاره به بازگشت کشورهای عربی به سوریه عنوان کرد: کشورهای عربی که زمانی می‌گفتند تا وقتی بشار اسد بر سر کار باشد ما در سوریه نخواهیم بود امروز با التماس در حال بازگشت به سوریه هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح افزود: اگر امروز در بستر اداره کشور مشکلاتی را ملاحظه می‌کنیم مشکل مدیریتی و ناشی از نقصان در اشراف است.همگی می‌دانیم که بخش کوچکی از مشکلات کشور مربوط به خارج است و بخش عمده موضوعات مدیریتی است.

سرلشکر باقری با بیان اینکه از اشراف انتظار داریم زوایای پنهان کاستی‌ها، نقصان‌ها و البته نقاط قوت را مشخص کند، گفت: با احصاء نقاط ضعف و قوت باید سال به سال احساس پیشرفت و نوسازی در نیروهای مسلح بیشتر شود.

وی ادامه داد: دشمن دائما در حال کشف میزان قدرت ما و طراحی برای ضربه زدن به کشور و نظام مقدس است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اهمیت اشراف در نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: فرماندهانی که به محضر فرمانده کل قوا شرفیاب می‌شوند معمولا ایشان قبل از آن گزارش اشراف آن فرمانده را مطالعه می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 991329

وب گردی

وب گردی