9 دی را در دانشگاه زنده نگه می داریم/ دانشجویان اجازه ندادند دشمن به اهداف شوم خود برسد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: با تجمع در میدان امام حسین (ع)، فضاسازی در داخل دانشگاه و اجرای برنامه در نمازخانه و قرائت بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، 9 دی را در دانشگاه زنده نگه می داریم تا ان‌شاءالله آرمان ها و اتفاقات این روز عزیز فراموش نشود.

یزدان تولیده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به مناسبت حماسه 9 دی اظهار داشت: 9 دی امسال به دلیل همزمانی با جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، اهمیت دوچندانی دارد. حماسه 9 دی حول محور ولایت می چرخد و گرامیداشت این روز واقعا ارزشمند است. با تجمع در میدان امام حسین (ع)، فضاسازی در داخل دانشگاه و اجرای برنامه در نمازخانه و قرائت بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، 9 دی را در دانشگاه زنده نگه می داریم تا ان شاءالله آرمان ها و اتفاقات این روز عزیز فراموش نشود.

وی ادامه داد: به خاطر ایام امتحانات دانشگاه، نمی توان کارهای بزرگ و برنامه های ویژه ای انجام داد؛ اما به نظرم بزرگترین کاری که شکل گرفت و جواب خوبی هم داد، در بحث تابلو اعلانات بود؛ دانشکده های مختلف در پایگاه‌های ما در سطح دانشگاه، فضاسازی خیلی خوبی انجام داده‌اند و الحمدالله توانسته ایم پیام 9 دی را به دانشجویان القا کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در خصوص تلاش معاندین برای برداشت های سیاسی از اتفاقات روزهای اخیر گفت: اتفاقات اخیر به هیچ وجه سیاسی نبود و سمت و سوی سیاسی نداشت. دشمن می خواهد از مطالبه دانشجویان سوءاستفاده کند. 10 نفر از دانشجویان عزیز ما در حادثه ای درگذشتند و عوامل معاند با نظام انقلاب اسلامی تلاش کردند فضا را به نفع خود برگردانند.

تولیده خاطرنشان کرد: الحمدالله دانشجویان ما هوشیار بودند و اجازه ندادند دشمن به اهداف شوم خود برسد. بسیج دانشجویی موضع مشخصی داشته و همان طور که از نامش هم معلوم است در هر اتفاقی، همواره همراه دانشجو و دانشگاه بوده است. بسیج دانشجویی، مطالبات به‌حق دانشجویان را بیان کرده و هیچ گاه جناحی نبوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 991336

وب گردی

وب گردی