مردم در 9 دی 88 جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرفتند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی 9 دی را همانند روزهایی مثل عاشورا، غدیر و 22 بهمن عنوان کرده و آن را جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش ایسکانیوز از واحد شبستر، حجت­ الاسلام امیر ابراهیم ­زاده امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در واحد شبستر با اشاره با اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با گذشت 40 سال به طور کامل تثبیت شده و در اقتدار کامل به سر می­برد.

وی از 9 دی به عنوان ثمره خون شهیدان یاد کرده و ادامه داد: از این روز می­توان به عنوان مانور یاران حضرت مهدی (عج) یاد کرد و روزی که مردم در آن حماسه آفریدند و به همین سبب در کنار روزهایی مثل عاشورا، غدیر، 22 بهمن ماندگار خواهد شد و نمایشی از جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی توطئه­ های دشمنان را دائمی خوانده و ادامه داد: همواره برای مقابله با فتنه­ها باید آماده باشیم و بر اساس توصیه­های حضرت آقا امام خامنه ­ای پایبندی به قانون، پرهیز از قانون گریزی، عدم اعتماد به دشمن، یکی کردن حرف و عمل، بصیرت افزایی، تلاش برای حفظ آرامش، پرهیز از هنجارشکنی و شناسایی افرادی که منشاء فساد هستند از مهم­ترین عوامل آمادگی در مقابل توطئه­های دشمنان است.

در ابتدای مراسم دکتر حبیب اقدم شهریار ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین با توجه به حماسه مردم ایران در 9 دی 88 گفت: ملت ایران در 9 دی 88 نشان دادند که هنوز انقلاب زنده است و مردم با جان و دل پایبند انقلاب، نظام و ولایت هستند.

مراسم گرامیداست حماسه 9 دی همزمان با سراسر کشور با شرکت دانشگاهیان دانشگاه­های آزاد اسلامی شبستر، خامنه، صوفیان، تسوج، علمی کاربردی و پیام نور ، فرمانده سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، شهردار و دیگر ادارات و نهادهای شهرستان شبستر در محل آمفی­تئاتر علامه جعفری واحد شبستر برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991379

وب گردی

وب گردی