منتظری: در حمایت از حقوق خانواده‌های داغدار حادثه علوم و تحقیقات کوتاهی نخواهیم کرد

دادستان کل کشور گفت: خانواده‌های داغدار حادثه علوم و تحقیقات مطمئن باشند که در حمایت از حقوق و پشتیبانی از آن‌ها کوتاهی نخواهیم کرد.

حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره رسیدگی به حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اظهار داشت: مهم‌ترین خبری که می توانیم در این راستا به خانواده داغ‌دیدگان بدهیم این است که مطمئن باشند در حمایت از حقوق و پشتیبانی از آن ها کوتاهی نخواهیم کرد.

وی افزود: اگر در این زمینه شخصی مقصر باشد، متناسب با قصوری که داشته است با او برخورد خواهد شد؛ این برخورد مستلزم این است که در یک محیط آرام و با تدبیر اقدامات خودمان را انجام دهیم.

منتظری تصریح کرد: با شعار دادن و تجمعات بی مورد، قطع به یقین به اهدافمان نخواهیم رسید؛ بنده به دانشجویان و خانواده‌های داغدار این اطمینان را می دهم که پیگیری‌های قطعی را در مورد این حادثه انجام خواهیم داد.

دادستان کل کشور در پایان اذعان داشت: رسیدن به واقعیت‌های این موضوع مقداری زمان بر است لذا باید اندکی به ما زمان بدهند که تحقیقاتمان را تکمیل کنیم و پس از آن نتیجه را به زودی اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991429

وب گردی

وب گردی