تبعیت از ولایت فقیه، تنها قطب‌ نمای گذر از فتنه است 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی، با بیان اینکه حماسه 9 دی، نور بصیرت الهی در دل‌های امت بود، تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری، فتنه یعنی غبارآلوده شدن فضا به طوری که نتوان حق و باطل را تشخیص داد و برای گذر از فتنه‌ها، تنها قطب‌نمای موجود تبعیت از ولایت فقیه در عصر غیبت است.

به گزارش ایسکانیوز؛ محمود پوریوسف، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی، ظهر امروز، 9 دی ماه، در مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، بیان کرد: حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایت‌مدار در روز 9 دی سال 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مردم ایران است.
وی ادامه داد: حماسه 9 دی در واقع نماد عزت استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و اعلام کردند اگر دشمن در برابر اعتقادات و دین آنان بایستد، در برابر آنان مقاومت خواهند کرد.
پوریوسف افزود: حماسه 9 دی، روز نه گفتن به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد با آرمان‌های مقام معظم رهبری بود و مردم در این روز تیر خلاص را به افراد مزدور و سران فتنه، شلیک کردند و همانگونه که امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید، تا آسیبی به مملکت نرسد را در عمل ایفا کردند.
وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی، نور بصیرت الهی در دل‌های امت بود، خاطرنشان کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری، فتنه یعنی غبارآلوده شدن فضا به طوری که نتوان حق و باطل را تشخیص داد و برای گذر از فتنه‌ها، تنها قطب‌نمای موجود تبعیت از ولایت فقیه در عصر غیبت است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد: فتنه و فتنه‌گران جایی در دانشگاه آزاد اسلامی نداشته و این دانشگاه همواره سدی در برابر فتنه‌گران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 991443

وب گردی

وب گردی