فتنه جدید از انفعال مدیران و شرطی کردن کشور است

مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی امروز با حضور گسترده اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با سخنرانی عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس سابق صدا و سیما در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم ضمن قدردانی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در ترتیب این مراسم با بیان اینکه فتنه جدید، از انفعال مدیران و شرطی کردن کشور است گفت: نشان دادن ناکارآمدی نظام و انفعال برخی مدیران و مسئولان در کنار رفتار نا امیدکننده، فتنه سال های اخیر به شمار می رود؛ آنان هر روز منفعل تر هستند و چشم به آن سوی آب ها و کشورهای دیگر دارند.
عزت الله ضرغامی با اشاره به اهمیت بزرگداشت حماسه 9 دی تصریح کرد: نباید به طور جریانی یا سیاسی به حماسه 9 دی نگاه شود زیرا یک روز ملی بوده و متعلق به تمامی گروه هاست.
وی عنوان کرد: بازخوانی حماسه 9 دی اهمیت چشمگیری داشته و حضور حماسی ملت ایران و قشرهای مختلف مردم در آیین بزرگداشت آن نیز همه ساله تجدید بیعت با امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
رئیس سابق سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه نباید با فتنه کاسبی کرد تاکید کرد: تمام مسئولان کشور اگر قدمی کج بردارند و به فکر اصلاح امور نباشند با تمام سوابق خود می‌توانند موجب انحطاط شوند.
وی با بیان اینکه فتنه 88 فتنه خواص بود اذعان کرد: فتنه 88 آزمونی برای خواص بود، خواصی که از سران فتنه بودند و حتی خواصی که در درون نظام بودند و نظام را همراهی نکردند، باید از آن ها پرسید که چرا سکوت کردند و یا دو پهلو حرف زدند.
این مقام سئول ادامه داد: یکی از همین آقایانی که در زمان فتنه 88 با وجود علم بر عدم تقلب در انتخابات سکوت اختیار کردند، تا چندی پیش در مقام وزارت در دولت کنونی صاحب سمت بودند.
ضرغامی افزود: چنین اشخاصی که نقش آنان از دشمنان کمتر نبود با سکوت خود باعث ایجاد تنش و بحران در کشور شدند که هیچ گاه مورد بخشش و گذشت نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 991444

وب گردی

وب گردی