برای مقابله با دشمن باید به سلاح علمی و تفکر بسیجی مسلح باشیم

فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم گفت: اگر مقابله در ما با دشمن تا بن دندان مسلح علمی و تاکتیکی و توام با تفکر بسیجی و جهادی نباشیم، قطعا این جنگ محکوم به شکست خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوزابوالفضل نصیرزاده جانشین قرارگاه تاکتیکی مقابله با جنگ نرم مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم و دانشگاهها در حاشیه برگزاری اولین نشست از سلسله نشست های تخصصی نهضت بصیرت افزایی گفت:هدف ما از اجرای سلسله نشست های تخصصی نهضت بصیرت افزایی در فاز نخست آموزش تخصصی مسئولین بسیج کارکنان اعم از فرماندهان و اعضای تیم های عملیات روانی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و در فاز دوم آموزش جامعه دانشگاهی به صورت رده به رده و با نظارت مستقیم این قرارگاه خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم،دانشگاهها و مراکز آموزش عالی خاطر نشان کردند:جنگ نرم مبارزه استکبار با آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی بویژه اعتقادات و باورهای اسلامی مردم است و نخبگان و فرهیختگان در مقابله با این جنگ وظایف سنگینی را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد:بسیج به عنوان متن مردم نقش ویژه ای برای تحقق برنامه ها و چشم اندازهای کشور دارد و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند در زمان جنگ نرم تمام کشور خط مقدم است،پس بنابراین ما وظیفه خطیری بر دوش داریم که امروز در پاسخ به ندای هل من ناصرا ینصرونی مولا و مقتدایمان گرد هم آمدیم و ضمن آموزش تخصصی بیعت مان را تازه میکنیم.

ابوالفضل نصیرزاده ادامه داد: استکبار جهانی تمام اشکال براندازی سخت اعم از شورش های خیابانی،کودتای نظامی و جنگ نظامی را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر ما تحمیل نموده و شکست خورده و امروز تنها راه پیروزی خود را در تحمیل ابعاد مختلف جنگ نرم بر علیه ما می داند.

دبیر اجرایی این نشست یادآور شد:اگر بخواهیم از شر سلطه استکبار جهانی در ابعاد سه گانه حکومت،اقتصاد و فرهنگ با استحاله الگوهای رفتاری در این حوزه ها در امان بمانیم نیازمند یک عزم ملی برای مقابله با جنگ نرم از طریق آموزشهای تخصصی و ارائه الگوهای موفق ایرانی اسلامی هستیم.

جانشین قرارگاه تاکتیکی مقابله با جنگ نرم مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم،دانشگاهها و مراکز آموزش عالی خاطر نشان کرد:اگر امروز ما بسیجیان در آموزش عالی بدون پشتیبانی اکثریت دانشگاهها و مسئولین ذیربط توانستیم این قرارگاه را دقیقا مطابق نگرش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی راه اندازی کنیم و امروز ثمره آنرا که طراحی و برگزاری این سلسله نشست های تخصصی است را با هم به تماشا بنشینیم به خاطر وجود تفکر انقلابی ما می توانیم است،چرا که اگر بنا بود بسیج با وجود همه امکانات کارها را به پیش ببرد که دیگر نیازی به بسیج نبود،یک پیمانکار هم می توانست این اقدامات را انجام دهد،زیبایی کار بسیج حرکت جهادی با کمترین امکانات برای نیل به عالی ترین هدفهاست.

ابوالفضل نصیرزاده در پایان عنوان کرد:لازم است از تمام مجموعه هایی که ما را در این مسیر دشوار همراهی نمودند من جمله وزیر محترم ارتباطات و فن آوری اطلاعات،دستیار محترم وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات،رئیس و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی،رئیس ،معاونین و فرمانده حوزه بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی و به خصوص اصحاب رسانه ها تقدیر و تشکر نمایم.

کد خبر: 991495

وب گردی

وب گردی