هیچ مجوز قانونی برای مبارزه با ایران در سوریه وجود ندارد

«کریس مورفی» در توییتی در واکنش به اظهارات لیندسی گراهام تاکید کرد هیچ مجوز قانونی برای مبارزه نیرو‌های آمریکایی با ایران در سوریه وجود ندارد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز کریس مورفی، سناتور ایالات کنتیکت، در توییتی تاکید کرد هیچ مجوز قانونی برای مبارزه نیرو‌های آمریکایی با ایران در سوریه وجود ندارد.

او در پاسخ به توئیت لیندسی گراهام در این خصوص که ترامپ در صورت تضمین لازم درباره شکست داعش از سوریه خارج شد، نوشت: اولا ایران از ابتدا در سوریه بصورت آشکار حضور داشت. آن‌ها قصد دارند تا آخر در سوریه حضور داشته باشند. وانمود کرد اینکه این درست نیست، توهم خطرناکی است. دوماً هیچ مجوز قانونی برای مبارزه نیرو‌های آمریکایی با ایران در سوریه وجود ندارد.

شایان ذکر است، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه، پیش از این گفته بود خروج آمریکا از سوریه به منزله یک پیروزی بزرگ برای ایران است.

او گفت: «رئیس جمهور و ژنرال دانفورد در حال انجام کار‌ها به روشی هوشمندانه هستند. هدف همیشه یکی بوده است. هدف این بوده است که سوریه را حالی ترک کنیم که داعش دیگر نتواند بازگردد و مواظب هم‌پیمانانمان باشیم و جلوی ایران گرفته شود و به نظرم این موضوع ممکن است. به نظرم این نمی‌تواند بر خلاف نظر برخی زیاد طولانی باشد.»

باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 991532

وب گردی

وب گردی